Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

Har du innstegslister til E39? Med "///M"? Pris? Sender du med sporingen på speilene forresten?

M5 er det eneste innstegslistene som er noe å ha.. hva er logikken med at alle vil ha "//M" bare.. Alle som vet hva m er er bmw, eller bil interesserte, så de ser det er en 5 serie også. De ser også at det ikke er en m5, så hvorfor vil folk ha m, men ikke m5?!!?!?!? det gir ingen mening=)

det ligger i bilen, send meg meld på 91 52 59 39, så kan jeg sende den på meld da jeg kommer til bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre, beklager for at eg spørte :P

Grunnen til at eg vil ha kun M lister er fordi eg har bare ein lusen 520iA og vist eg giver på masse M5 dekor og diverse så blir det bare teit fordi det KUN holder hjemme på en original M5 med motor til å støtte det. Men i mitt tilfelle så hiver eg kun ///M tilbehør på ein en 520iA fordi eg synst da er bedre enn å sette enn å sette M5. Skjønner?! :P

Men kor mykje skal du ha for M5 listene da?

Greit, sender deg ein mld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre, beklager for at eg spørte :P

Grunnen til at eg vil ha kun M lister er fordi eg har bare ein lusen 520iA og vist eg giver på masse M5 dekor og diverse så blir det bare teit fordi det KUN holder hjemme på en original M5 med motor til å støtte det. Men i mitt tilfelle så hiver eg kun ///M tilbehør på ein en 520iA fordi eg synst da er bedre enn å sette enn å sette M5. Skjønner?! :P

Men kor mykje skal du ha for M5 listene da?

Greit, sender deg ein mld! ;)

Ja, det er det folk sier, men OM man skal ha //m lister, så er ikke det noe anderledes enn m5 lister. Det er ikke noe m, punktum. Det som da er poenget mitt, er at det er ikke noe bedre med //M lister enn //M5 lister.. det gir den samme beskjeden ut, og de som ser det som har peil ser jo at du kjører en 5er, og at det ikke er en m5, så da ser det like teit ut med //M lister, skjønner du hva jeg mener?=) men m5 listene er bra kvalitet, orginalt, samt gjør bilen mye finere for din egen del. Fordi det er inne i bilen man sitter, og setene er ikke noe mindre komfortable selv om man har 150hk, samt deilig å ha mocca taket, utstyret, utseende og allt annet m stasj da. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...