thomashm5 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 har du bilde ? det er orginale deler og har mange sett, så bilder av orginale m5 deler finner dere på google. Kom å titt på delene. jeg har ikke mulighet til å ta bilder da jeg ikke har kamera.. delene er brukte men det meste er i svært god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Har du vader interiør enda? Er mest intr i fremstoler. Svar gjerne på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Da har eg hentet M5 innstegslistene, Thomas! Meget fornøyd og gleder meg til å montere på bilen! Kan nok engang absolutt anbefale Thomas! Særiøs kar med særiøse deler! Takk for nok ein hyggelig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 kjøpte grill av han, kan lett anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 e36 m3 front fanger, bakfanger, sideskjørt og elektriske speil. Har du det? Bilder kunne jeg tenkt meg, og farge. Kanskje du har mtech 2 ratt også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 e36 m3 front fanger, bakfanger, sideskjørt og elektriske speil. Har du det? Bilder kunne jeg tenkt meg, og farge. Kanskje du har mtech 2 ratt også? Hei! Jeg har m3 e36 front, bak og sideskjørt i flere fargevalg, men stort sett er delene estorilblå. Hvilken farge leter du etter?=) Jeg har m-tech 2 ratt i grei stand også ja 1.500=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Og takk for hyggelige kommentarer folkens!! Er i oppstart av firma i dagene, men leter bare etter et egnet navn på det hele! noen som har noen gode forslag?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Du har ikke noen karosseri på lager som er norske og av typen 320 eller større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Du har ikke noen karosseri på lager som er norske og av typen 320 eller større? Desverre=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phazer93 Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 har du e36 coupe panser? mvh marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 har du e36 coupe panser? mvh marius Jepp! Har vanlig stål panser, også har jeg 1 komplett i glassfiber=) 500 og 700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Hamang's chop shop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Hamang's chop shop Haha, det var seriøst sykt bra=) Flere slike forslag folkens, haha=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Hva skal firmaet drive med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Og takk for hyggelige kommentarer folkens!! Er i oppstart av firma i dagene, men leter bare etter et egnet navn på det hele! noen som har noen gode forslag?=) Liker det! Hvis det er salg av bmw deler du skal drive med sånn som du holder på her, så er du hvertfall min faste leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå