Asbjoern Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Har du noe M3 E36 front, bak og sideskjørter i cosmossvart til touring? Og hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Har du noe M3 E36 front, bak og sideskjørter i cosmossvart til touring?Og hvor holder du til? Jeg har alle delene, men ikke i svart desverre. 6.000 for allt. på østlandet holder jeg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Interiør? Jeg selger jo interiør nesten til gi-bort-pris som det er, hehe. Vi snakker priser fra: 6.500 for e46 m3 interiør. Har rødt, grått, kiwi og svart (8.000 for svart) 7.000 for e39 m5 interiør. Har i helsvart, svart/grått, og i kanelbrunt (6.000 for kanelbrunt). 6.000 for e36 m3 coupe "vader" interiør. Har i hvitt (grått) og rødt (6.500 for rødt). 3.000 for m3 sedan interiør i hvitt (grått) (har 2 stk, så og si strøkent!) 3.000 for m3 CAB interiør. Har i svart og grått (det grå er ser helt nytt ut, koster 3.500!!) Sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hvordan i guds navn får du plass og tak i alt dette her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Bilder av den komplette S54'n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hvordan i guds navn får du plass og tak i alt dette her ? Jeg har stor garasje da vettu=) Men bare så det er nevt, så blir det jo firma-start nå rundt nyttår, eller muligens før, så da blir desverre prisene presset opp 25% pga moms, men kan jo være jeg får til litt lavere priser også da, så får se hva sluttsumen ender på.. delene er lovlige og ikke noe tull hvertfall, så trenger ikke ha dårlig samvittighet om det var det du tenkte på=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Neineinei, var ikke det jeg tenkte på, du har nok gitt et bilde av at dette her er real.. Bare klarte ikke se for meg 800 panser og 800 skjermer stå stabla opp i en garasje, hehe! Da har du jammen stor garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Bilder av den komplette S54'n ? Bilder av motoren har jeg desverre ikke tilgjengelig, men den står pr idag i karosseri, så man kan høre den starter og går. Kan ta bilder av den, men er litt opptatt om dagen med skole og firmastart osv osv, så skal prøve å få det til så fort som mulig=) Den er helt komplett. Allt skal være i meget bra stand, gått 170.000 km, full historikk. Kommer fra en 2003 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 fortsatt ingen csl carbon diffusere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 fortsatt ingen csl carbon diffusere? Desverre! men har ac schnitzer, kan gå superbillig?=) 1.000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm2 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Har du e36 m3 3,2l 6-trinns kasse i bra stand til salgs og hva er evt. pris på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Hei Har du midtkonsollen i baksetet på en 4 seters e34 M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 HeiHar du midtkonsollen i baksetet på en 4 seters e34 M5? Hører til komplett m5 interiør er jeg redd.. men dette koster derimot 7.000 da, så er billig!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Har du e36 m3 3,2l 6-trinns kasse i bra stand til salgs og hva er evt. pris på denne? Ja, det har jeg! 6trinns går på 7.500 kr. Da er den i meget god stand. Har aldri hatt noen slike med feil på, alltid vært tighte og fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 HeiHar du midtkonsollen i baksetet på en 4 seters e34 M5? Hører til komplett m5 interiør er jeg redd.. men dette koster derimot 7.000 da, så er billig!=) Hvilken farge er det på det, og er det el. stoler? mangler egentlig bare håndtaket på skuffen i midtkonsollen, men den er jo ikke å få kjøpt løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå