dannyboy92 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Midtkonsoll i svart skinn, strøken inkl allt, 300 e36 Armlene osv? Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 er det ikkje mulig og få det sendt ? du snakkte om at viss eg betalte det kunne du kanskje fikse frakt ? eller har eg lest feil ? bur på vestlandet skjønner du, sikkert ett styykke fra der du bur men for den prisen er det komplett ? dørpaneler, seter, midkonsol osv ? dashbord ? Nei, kjøper står for frakt, ellers har jeg 500% jobb bare ved å ringe rundt til fraktsentraler med alle disse delene her=) ring BRING, å hør om de kan hente på døren her i sarpsborg? det har de gjort før iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 er det ikkje mulig og få det sendt ? du snakkte om at viss eg betalte det kunne du kanskje fikse frakt ? eller har eg lest feil ? bur på vestlandet skjønner du, sikkert ett styykke fra der du bur men for den prisen er det komplett ? dørpaneler, seter, midkonsol osv ? dashbord ? han sa at om du får de til å hente det hos han sender han det seff. han nevte at bring hadde en sånn tjeneste, mulig det er andre alternativer også, ikke vet jeg, men det han ville frem til er at han ikke leverer det på posten/et annet sted enn hos seg selv. takk!=) så ikke denne jeg, hehe.. men jeg er jo behjelpelig så langt det er rimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Midtkonsoll i svart skinn, strøken inkl allt, 300 e36Armlene osv? Har du bilde? ja, fra rhd bil. er i strøken stand, garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Midtkonsoll i svart skinn, strøken inkl allt, 300 e36Armlene osv? Har du bilde? ja, fra rhd bil. er i strøken stand, garantert! Er nok ikke intr vis det er ifra rhd bil.. passer vell ikke i lhd da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Midtkonsoll i svart skinn, strøken inkl allt, 300 e36Armlene osv? Har du bilde? ja, fra rhd bil. er i strøken stand, garantert! Er nok ikke intr vis det er ifra rhd bil.. passer vell ikke i lhd da. Skal visstnok passe rett overens. Får brekket på andre siden, men det bruker man jo aldri uansett, og gjør ingen annen forskjell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Bilde av bagasjeluke m/ m3-vinge til e36? Strøkent? Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Bilde av bagasjeluke m/ m3-vinge til e36? Strøkent? Farge? Jeg har 3 stk til coupe og 2 til cab (uten vinge da såklart, men med e46 m3 list) de er i god stand=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Siden du har så utrolig mye deler, kanskje du har en Gm5 til en billig penge? (General modul 5) til e46, vet ikke om det er forskjell på M3 å de andre men, helst så ny som mulig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Bilde av bagasjeluke m/ m3-vinge til e36? Strøkent? Farge? Jeg har 3 stk til coupe og 2 til cab (uten vinge da såklart, men med e46 m3 list) de er i god stand=) En av de tilfeldigvis Cosmos schwarz? Til coupe? Har kanskje radiator til e36m3 liggende også? Og hvordan blir det med frakt på bagasjeluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Siden du har så utrolig mye deler, kanskje du har en Gm5 til en billig penge? (General modul 5) til e46, vet ikke om det er forskjell på M3 å de andre men, helst så ny som mulig da. Jepp, den har jeg=) ring meg, så kan vi ta en prat. 91 52 59 39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Bilde av bagasjeluke m/ m3-vinge til e36? Strøkent? Farge? Jeg har 3 stk til coupe og 2 til cab (uten vinge da såklart, men med e46 m3 list) de er i god stand=) En av de tilfeldigvis Cosmos schwarz? Til coupe? Har kanskje radiator til e36m3 liggende også? Og hvordan blir det med frakt på bagasjeluka? Nei, ikke noen svarte deler overhodet jeg desverre.. radiator selges med motor.. frakt kan bli litt vanskelig, men kan prøve å pakke den inn så bra som mulig evt. eller så kan sikkert bring frakte den til den. men sånt får kjøper undersøke og avgjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Mye veier en bakluke da? 10-25kg? Isåfall bare 239 i frakt med posten. 25-35kg (som den sikkert havner under, om ikkje meir) koster 318. Er jo ikke upriser det! Tenke tenke. Betaler lett 3-4k for radiator om du legger motoren ved ! Da kommer jeg tilogmed og henter det! Edit: må visst legge til en hundrings for spesialgods på de prisene, siden jeg er så spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Mye veier en bakluke da? 10-25kg? Isåfall bare 239 i frakt med posten. 25-35kg (som den sikkert havner under, om ikkje meir) koster 318. Er jo ikke upriser det! Tenke tenke. Betaler lett 3-4k for radiator om du legger motoren ved ! Da kommer jeg tilogmed og henter det! Edit: må visst legge til en hundrings for spesialgods på de prisene, siden jeg er så spesiell. Hehe, ja det er lov å drømme, men selger nok ikke m3 motor for 3-4 lapper.. men det er så vanskelig å pakke den inn fornuftig bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinIeide Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 er vell bedre og svare seint enn aldri hehe, men var forsatt luren på bilder av beige interiøret siden du sa du skulle legge ut bilder i helga mulig å få sjå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå