Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Har du orginale bbs? som passer på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 HeiHar du 4 dørs M3 interiør sort skinn enda? Hei! Nei desverre, jeg har kun hvitt (grått) igjen. Men de er derimot MEGET pene! priser fra 3.500-4.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Har du hjerne og el nett til e36 3liter.. Med eller uten ews.. Må ha alt med om det er ews selvfølgelig.. Kommer i hele tatt 3.0 med ews? Aldri hørt om=) Jeg har dette, men da må det komme et godt bud for deler sjeldent slike ting. Er ikke så lett å selge motoren etterpå lenger da hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Har du orginale bbs? som passer på e36? Ja, jeg har jo 17" bbs rc 2 sett (1 med 8"/8", og 1 med 8"/9"). De har jeg hørt noen bruker på e36, men da må man valse litt om den skal bli skikkelig lav. Det er jo et av de fineste felg settene som er laget:) 7.000 for hvert sett. 8"/8" har nye dekk og polerte kanter 8"/9" har ikke dekk og er orginale, men i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Har du hjerne og el nett til e36 3liter.. Med eller uten ews.. Må ha alt med om det er ews selvfølgelig.. Kommer i hele tatt 3.0 med ews? Aldri hørt om=) Jeg har dette, men da må det komme et godt bud for deler sjeldent slike ting. Er ikke så lett å selge motoren etterpå lenger da hehe.. 3 liter har ews ja.. 95modell.. Du må si en pris ? for må sammenligne med ebay:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Har du hjerne og el nett til e36 3liter.. Med eller uten ews.. Må ha alt med om det er ews selvfølgelig.. Kommer i hele tatt 3.0 med ews? Aldri hørt om=) Jeg har dette, men da må det komme et godt bud for deler sjeldent slike ting. Er ikke så lett å selge motoren etterpå lenger da hehe.. 3 liter har ews ja.. 95modell.. Du må si en pris ? for må sammenligne med ebay:) hva er prisen der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Har du orginale bbs? som passer på e36? Ja, jeg har jo 17" bbs rc 2 sett (1 med 8"/8", og 1 med 8"/9"). De har jeg hørt noen bruker på e36, men da må man valse litt om den skal bli skikkelig lav. Det er jo et av de fineste felg settene som er laget:) 7.000 for hvert sett. 8"/8" har nye dekk og polerte kanter 8"/9" har ikke dekk og er orginale, men i god stand. Et20 eller noe da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Har du orginale bbs? som passer på e36? Ja, jeg har jo 17" bbs rc 2 sett (1 med 8"/8", og 1 med 8"/9"). De har jeg hørt noen bruker på e36, men da må man valse litt om den skal bli skikkelig lav. Det er jo et av de fineste felg settene som er laget:) 7.000 for hvert sett. 8"/8" har nye dekk og polerte kanter 8"/9" har ikke dekk og er orginale, men i god stand. Et20 eller noe da eller? Er vel egentlig bare interessert i rs eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Et20 eller noe da eller? Er vel egentlig bare interessert i rs eller lignende. Ja, et 20. Og ja, disse er jo RS lignende=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hmm. Er det slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Hmm. Er det slike? Jepp=) men ikke like strøkne som disse til denne prisen da, hehe.. skal ha 7.000 for de.. har 2 sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Prisen ligger på rundt 3k.. pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Prisen ligger på rundt 3k.. pluss frakt hmm, vi tar det over PM.. må tenke på det.. men du skal ha komplett motor ledn nett inkl hjernen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Super tilbud nå folkens, kom å kjøp!!! ALLT skal bort!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Suuuper tilbud på bbs rc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå