jeanetty Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 har du fortsatt bakluke me M vinge til cab? isåfall, pris, og sendes det? =) har du et bildet kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 har du fortsatt bakluke me M vinge til cab? isåfall, pris, og sendes det? =) har du et bildet kansje? Jada, jeg har 3 cab luker med m-vinge:) alle er strøkne.. 2 i estorilblau og 1 i arktissilber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Ryddet opp litt i annonsen folkens, slik at deler som er solgt er fjernet osv. Har senket prisene ytterligere på en hel del ting, så nå er siste prissenkning før nyåret gjort. Delene må bort for å få ryddet plass her nede. Ingen som er interessert i E39 M5 dører (i meget bra stand) med m5 listeverk og shadowline for en billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Ka interiør har du igjen? Har du komplett løse shadowline lister rundt vinduene? PM meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Har du tilfeldigvis noe e34 interiør? Og du oppholdt deg østpå du, i sverige kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Ka interiør har du igjen? Har du komplett løse shadowline lister rundt vinduene? PM meg! PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Har du tilfeldigvis noe e34 interiør? Og du oppholdt deg østpå du, i sverige kanskje? Jada, jeg har e34 m5 interiør i champagne farget utøket skinn, med allt utstyr, selv ELEKTRISKE BAKSETER=) Strømstad/sarpsborg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Oooh, frister, selv om det helst skulle vert sort og du bor i gokk! Mye man må ut med for noe sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Oooh, frister, selv om det helst skulle vert sort og du bor i gokk! Mye man må ut med for noe sånt da? 4.500. Har i sort utøket også da, men det vil jeg i tilfellet ha 7.000 eller et høyt bud for, siden jeg bruker bilen det sitter i og ikke opprinnelig vil selge det hehe.. =) Gokk?! Det er jo du som bor i gokk, hehe.. ALLE nordmenn bor i gokk! verdens ende=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Hei Har prisen sunket på shadowline lister ? hehe! JEPP!! De selges med dører med ruter og allt for 3.600, så får du de med =) trenger plassen se=) For 4 dører inkl shadowline, dørpaneler og speil ? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Hei Har prisen sunket på shadowline lister ? hehe! JEPP!! De selges med dører med ruter og allt for 3.600, så får du de med =) trenger plassen se=) For 4 dører inkl shadowline, dørpaneler og speil ? :) Dørpanel hører jo selvfølgelig med interiøret vet dere=) Speila koster 2.500 alene, så nei. Synes folk seriøst det er såå dyrt med 800 kr for en RUSTFRI dør komplett med vindu, el.nett, allt annet, OG blank SHADOWLINE !??!?! Jeg fatter ingenting lenger jeg.. disse bilene kommer jo nesten med rust fra fabrikken jo!? Har jo til og med i nesten alle farger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hvor mye blir det for å sende stoler over til vestlandet da? En liten formue? Synst du har fine priser eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Du har bra priser Thomas! Storfornøyd med kjøp fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 vet du hvilket display til e36 dette er og har du det? S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Outdoor temperature indicator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Hvor mye blir det for å sende stoler over til vestlandet da? En liten formue? Synst du har fine priser eg! Ja, det er desverre veldig dyrt.. Jeg sendte 2 e46 interiør til ålesund for litt siden.. det kostet ca 4.500!! Men 1 interiør..kanskje 2.500? Er nok billigere å hive seg i bilen å hente det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå