flonoen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hvem du sendte med da? Posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Du har bra priser Thomas! Storfornøyd med kjøp fra deg Takk=) Jeg bare har så mange e39 dører liggende, og de tar såå mye plass!! Har senket prisene så mange ganger, men fortsatt bare få få som kjøper de.. Må jo være helt gal om du har en rusten e39 og ikke kjøper alle karosseri delene her? er jo rå billige e39 karosseri deler vi snakker om her, og det er seriøst strøkne deler også=) Jeg kan selge et helt e39 m5 karosseri (uten motor/gir/understell/interiør) med alle karosseridelene, alle lykter, komplett listeverk og helt ukappet for 10.000. PS! ikke noen fangere og speil med i prisen da=) Da har man jo panser, framskjermer, 4 dører, luke, lykter og blinklys, listeverket og m5 gulvet bak. Kan til og med få med m5 inredningen bak invendig ++++ til den prisen=) Har man en skadet eller rusten e39, så er det jo perfekt! Kanaler og allt er helt rustfritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 vet du hvilket display til e36 dette er og har du det?S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Outdoor temperature indicator Nei, vet ikke helt hva du mener, men har det sikkert=) Har du bilde av den? Er det den store kjørecomp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Hvem du sendte med da? Posten? BRING, som var det billigste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Dumt spørsmål helt på tampen; hva er utøket skinn? Har du bilder av herligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 s50b32 komplett med kasse og ledningsnett og hjerner med ews og nøkler. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Dumt spørsmål helt på tampen; hva er utøket skinn? Har du bilder av herligheten? Utøket er skinn på midtkonsoll, nedredel av dører osv osv.. Ja, bilder kan sendes på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Får du inn svart el. Skinn til e46 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 "Synes folk seriøst det er såå dyrt med 800 kr for en RUSTFRI dør komplett med vindu, el.nett, allt annet, OG blank SHADOWLINE !??!?! Jeg fatter ingenting lenger jeg.. disse bilene kommer jo nesten med rust fra fabrikken jo!? Har jo til og med i nesten alle farger!" Prøvde å svare deg tidligere, det var litt spøk i det. Alltid lov å prøve, tihi! Nei men prisene dine er perfekte de, ingenting å klage på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Har du noen deler i fargen min ? ( Calypso red metallic ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 s50b32 komplett med kasse og ledningsnett og hjerner med ews og nøkler.pris? Jada, har det=) 32.500. MASSE NYTT! vannpumpe, termostat, strekkbolter, topp pakning, +++++ vanos burde vært sett over, men dette er tatt med i prisen ved at jeg allerede har trukket fra 3.500 rep.delene koster fra dr.vanos.. det er en gjør det selv jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Får du inn svart el. Skinn til e46 m3? Jada, 9.000=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Har du noen deler i fargen min ? ( Calypso red metallic ) Hehe, godt å høre det, men dørene må fortsatt bort folkens=) Nei, ingen deler i rødt overhodet sånn det er nå.. Men de går jo å lakke da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Får du inn svart el. Skinn til e46 m3? Jada, 9.000=) er det med dørsider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Får du inn svart el. Skinn til e46 m3? Jada, 9.000=) er det med dørsider? Ja, det er komplett. Men vil ikke ha i rødt eller "kiwi" da? 6.500?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå