Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

Hørtes intressant ut! Har du noen bilder av di?

Hei! Har du m3 interiør til E36 cab? eller eventuelt vanlig skinn?

Ja, det har jeg i grått nappa m3 skinn, 2 stk. 1 av de er i TOPP stand, ser helt nytt ut, det andre er meget fint=)

3500,- eller 4500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes intressant ut! Har du noen bilder av di?
Hei! Har du m3 interiør til E36 cab? eller eventuelt vanlig skinn?

Ja' date=' det har jeg i grått nappa m3 skinn, 2 stk. 1 av de er i TOPP stand, ser helt nytt ut, det andre er meget fint=)

3500,- eller 4500,-[/quote']

Når skal folk begynne å stole på meg når jeg sier det er STRØKENT, med store bokstaver:)

Jeg har ikke kamera, er seriøs og oppgir allt som er, med alle deler om det er noe. De to interiørene er orginale, komplette, og i MEGET bra stand!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, stoler på deg jeg vettu, ville bare se fargen osv. men siden jeg bor i sarpsborg så kan jeg jo ta en titt. holder ikke du til her i nærheten?

Takk!:)

Jo, jeg er fra sarpsborg, men bor i strømstad. Bare å ta en titt i morgen om du vil? Da skal jeg være hjemme hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, har du alle delene i strømstad? Trur ikke jeg får tid i morra, kanskje på kvelden hvis det går? Har du noe tlf nr jeg kan nå deg på?

ok, stoler på deg jeg vettu, ville bare se fargen osv. men siden jeg bor i sarpsborg så kan jeg jo ta en titt. holder ikke du til her i nærheten?

Jo, jeg er fra sarpsborg, men bor i strømstad. Bare å ta en titt i morgen om du vil? Da skal jeg være hjemme hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, har du alle delene i strømstad? Trur ikke jeg får tid i morra, kanskje på kvelden hvis det går? Har du noe tlf nr jeg kan nå deg på?
ok' date=' stoler på deg jeg vettu, ville bare se fargen osv. men siden jeg bor i sarpsborg så kan jeg jo ta en titt. holder ikke du til her i nærheten?[/quote']

91 52 59 39. Har deler litt overalt, så må avtale på forhånd hvor vi skal treffes, avhengig av hva du vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...