thomashm5 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Har du noen bilder av de? Og hvor holder du til?? Det er bilde av de på side 1=) ET er for 3 serie, så 38 og 42 mener jeg de er, men skal sjekke etter i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Hei.Har du m5 frontfanger til e39? Evt. farge? Hei! Ja, det har jeg, men jeg tenkte egentlig ikke skru ned den bilen enda, så prisen er i dette tilfellet 4.000. Den er silverstone (sølv) farget og i topp stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw524td Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 hmm.. Hadde håpet på svart så jeg slapp lakkering serru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crispo Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Hei! Har du m3 interiør til E36 cab? eller eventuelt vanlig skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 hmm.. Hadde håpet på svart så jeg slapp lakkering serru.. Det finner du ikke med mindre du har en carbonsvart bil. Har en slik fanger om 4 uker i den fargen da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Hei! Har du m3 interiør til E36 cab? eller eventuelt vanlig skinn? Ja, det har jeg i grått nappa m3 skinn, 2 stk. 1 av de er i TOPP stand, ser helt nytt ut, det andre er meget fint=) 3500,- eller 4500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crispo Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Hørtes intressant ut! Har du noen bilder av di? Hei! Har du m3 interiør til E36 cab? eller eventuelt vanlig skinn? Ja, det har jeg i grått nappa m3 skinn, 2 stk. 1 av de er i TOPP stand, ser helt nytt ut, det andre er meget fint=) 3500,- eller 4500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Har du Getrag 226, S6S 420G eller Getrag 226 S6S 460G ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Hørtes intressant ut! Har du noen bilder av di? Hei! Har du m3 interiør til E36 cab? eller eventuelt vanlig skinn? Ja' date=' det har jeg i grått nappa m3 skinn, 2 stk. 1 av de er i TOPP stand, ser helt nytt ut, det andre er meget fint=) 3500,- eller 4500,-[/quote'] Når skal folk begynne å stole på meg når jeg sier det er STRØKENT, med store bokstaver:) Jeg har ikke kamera, er seriøs og oppgir allt som er, med alle deler om det er noe. De to interiørene er orginale, komplette, og i MEGET bra stand!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Har du Getrag 226, S6S 420G eller Getrag 226 S6S 460G ? Jeg har girkasse fra e39 m5 som skal passe v8ern din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crispo Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 ok, stoler på deg jeg vettu, ville bare se fargen osv. men siden jeg bor i sarpsborg så kan jeg jo ta en titt. holder ikke du til her i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Sendt deg melding. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 ok, stoler på deg jeg vettu, ville bare se fargen osv. men siden jeg bor i sarpsborg så kan jeg jo ta en titt. holder ikke du til her i nærheten? Takk! Jo, jeg er fra sarpsborg, men bor i strømstad. Bare å ta en titt i morgen om du vil? Da skal jeg være hjemme hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crispo Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 oki, har du alle delene i strømstad? Trur ikke jeg får tid i morra, kanskje på kvelden hvis det går? Har du noe tlf nr jeg kan nå deg på? ok, stoler på deg jeg vettu, ville bare se fargen osv. men siden jeg bor i sarpsborg så kan jeg jo ta en titt. holder ikke du til her i nærheten? Takk! Jo, jeg er fra sarpsborg, men bor i strømstad. Bare å ta en titt i morgen om du vil? Da skal jeg være hjemme hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 oki, har du alle delene i strømstad? Trur ikke jeg får tid i morra, kanskje på kvelden hvis det går? Har du noe tlf nr jeg kan nå deg på?ok' date=' stoler på deg jeg vettu, ville bare se fargen osv. men siden jeg bor i sarpsborg så kan jeg jo ta en titt. holder ikke du til her i nærheten?[/quote']Takk! Jo, jeg er fra sarpsborg, men bor i strømstad. Bare å ta en titt i morgen om du vil? Da skal jeg være hjemme hele dagen. 91 52 59 39. Har deler litt overalt, så må avtale på forhånd hvor vi skal treffes, avhengig av hva du vil se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå