Dirty Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Noen som vil ha E46 M3 karosseri? 5.000 for et råkarosseri!!?? Kom å hent det snarest hos meg i Strømstad. Venstrestyrt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Noen som vil ha E46 M3 karosseri? 5.000 for et råkarosseri!!?? Kom å hent det snarest hos meg i Strømstad. Venstrestyrt ? Nei, men det er jo lett å bygge om når allt er revet ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Noen som vil ha et komplett m5 interiør (forutenom framstolene!!) i sort skinn med grått skinn i midten, for 1.500,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Hvor mye av det på førsteposten har du enda? E46 M3 SMG Multifunksjonsratt og slepering, har du det? E39 M5 eksteriør deler som panser, skjermer, frontfanger osv, har du noe der? Edit: ser at førsteposten er fra 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Hvor mye av det på førsteposten har du enda?E46 M3 SMG Multifunksjonsratt og slepering, har du det? E39 M5 eksteriør deler som panser, skjermer, frontfanger osv, har du noe der? Edit: ser at førsteposten er fra 2010 Hei! Jeg har fortsatt stort sett alt av dette, så tenkte jeg skulle lage en ny tråd snart, hehe. Men SMG til e46 har jeg ikke noe av, så desverre det, men e39 har jeg stort sett alt av. framskjermer: 500 kr stk panser: 800-1000 baggasjeluke:2.000 dører: 3.200 for et sett ca, men litt avhengig av stand på de dørene du vil ha. bakfanger m5: 2.500 frontfanger har desverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Hei folkens! Nå senker jeg prisene alvorlig på m3 og m5 understell, så ring meg for pris!! MÅ BORT!! Har også et 2 mnd brukt k-sport coilover sett til m3 3.2 for 5.000, eller et AP coilover sett for 4.000 til 3.2 m3 understell. har også 1 mnd gamle bilstein b12 til 3.2 understell, og masse annet som MÅ BORT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 har du bakrute senker til e46 coupe ? acs for eks, og gjerne i carbon sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 har du bakrute senker til e46 coupe ? acs for eks, og gjerne i carbon sort Desverre, det har jeg ikke.. Men har mye annet da=) csl bakluke og diffusor f.eks=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 hehe, skal nok handle csl diffusor og leppe av deg etterhvert, men må vente litt dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 hehe, skal nok handle csl diffusor og leppe av deg etterhvert, men må vente litt dessverre Leppen er solgt, men csl og ac schnitzer diffusor er her enn så lenge=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 ok, synd det da, får bare se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Bilder av "17" m3 felger "motorsport". 3 stk. De er strøkne, dekk med fullt mønster, michelin pilot sx 2.990,-" Bra det der powerflow effektanlegget? Catback eller? Bra passform? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 E36 M3 sideskjørt? Coupe typen og ikke sedan typen right? Tenker på utformingen på skjørtene. Hva medfølger? Skjørt, klips og deksel til jekk? Ikke noe sprekk i dem eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Noen som vil ha E46 M3 karosseri? 5.000 for et råkarosseri!!?? Kom å hent det snarest hos meg i Strømstad. Venstrestyrt ? Nei, men det er jo ribbet, så er jo bare å skjære hull i torpedo. Enkelt å bygge om når det er tomt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raambakk Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Hei har du m5 framfanger ? Er di instegslistene i bra stand ? Hva skal du ha for di ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå