Gjest Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 travers forran e36 m3 3liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 travers forran e36 m3 3liter? Det har jeg klart liggende!! Hentes eller fraktes? Kan sendes umiddelbart evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Pris inkl frakt på m- bakfanger? Tar uansett girkule m skinn 5 gir for 250kr inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Hvor mye for radiator til E36 M3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 Pris inkl frakt på m- bakfanger?Tar uansett girkule m skinn 5 gir for 250kr inkl frakt 2650 inkl frakt ved forskuddsbetaling, 2720 ved oppkrav. Girkule har jeg desverre ikke for øyeblikket, men ikke lenge til jeg får en=) Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleck Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Selger du girkasse til e46 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Hvor mye for radiator til E36 M3 ? bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 AMT Racing kjøpte m3 3.2 forstilling av meg for sikkert 2 mnd siden, og dagen jeg skulle sende den, ba han meg legge ved mellomaksel også. Jeg pleier aldri sende noe uten oppkravsmulighet eller forskudd, men denne gangen gjorde jeg det siden betalingen for forstilling kom inn på forskudd, og allt virket ryddig. Det angrer jeg på nå. Jeg skulle ha 5.000 for forstillingen, men han fikk den for 4.000, altså 1.000 i rabatt. Mellomaksel skulle jeg ha 1.500 for, men han spurte om å få denne for 1.200, som jeg godtok grunnet litt plassmangel der og da. Altså, AMT Racing skulle betalt meg 5.200 for 3.2 forstilling og bakstilling (deler for 6.500), så har jeg ikke hørt et ord siden. Han sier han skal sjekke det, men skjer ikke en dritt. Purret 4 ganger nå sikkert, hvor jeg sa at jeg kom til å lage egen tråd om dette om ikke jeg fikk betalt. Syns ikke det er annet en rettferdig å betale for seg, og HVERTFALL når man får gode priser. Det er ikke snakk om mer enn 1.200 kr. Skjønner ikke at folk gidder å lure andre, og leve på deres bekostning for så lite.. STYR UNNA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe36320iM-tec Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 hei kor mye for lysan å solskjerman å holyshit handtakan til coupe sort himmel ? lure åsså på høyre bakvindu til coupe hvis du har uten ripe, å hvis det lar sæ sende i pakke kansje du har et par tåkelys me ramme å ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 hei kor mye for lysan å solskjerman å holyshit handtakan til coupe sort himmel ? lure åsså på høyre bakvindu til coupe hvis du har uten ripe, å hvis det lar sæ sende i pakke kansje du har et par tåkelys me ramme å ? Hehe, holyshit håndtak.. =) Taktrekk selges komplett, men bakvindu har jeg. 750 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Du har pm, angående motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandtveit Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Midtarmlene solgt? er det til E36 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 EWS ll til 3.2 ? må ha nøkkel ews boks og ecu. min har tatt kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe36320iM-tec Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 hei kor mye for lysan å solskjerman å holyshit handtakan til coupe sort himmel ? lure åsså på høyre bakvindu til coupe hvis du har uten ripe, å hvis det lar sæ sende i pakke kansje du har et par tåkelys me ramme å ? Hehe, holyshit håndtak.. =) Taktrekk selges komplett, men bakvindu har jeg. 750 kr. hmm. er litt vanskli å få det sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 EWS ll til 3.2 ? må ha nøkkel ews boks og ecu. min har tatt kvelden Desverre så selges dette med motor er jeg redd. Men det går å koble dette bort har jeg hørt, har du prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå