bmmww1 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 har du fått sendt av gåre m5 baksete å dørtrekka så eg har betalt for? MVH Lasse Ertsland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 har du fått sendt av gåre m5 baksete å dørtrekka så eg har betalt for? MVH Lasse Ertsland Jepp=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Hei er m3 speilene fortsatt til salgs? og hvor mange pins? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 takk for baksete, men litt kjedeligt at eg ikke fikk med alle nakke støttene, å at du ikke sa at dørtrekka var til høyrestyrtbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 takk for baksete, men litt kjedeligt at eg ikke fikk med alle nakke støttene, å at du ikke sa at dørtrekka var til høyrestyrtbil. Var det ikke deg jeg sendte bilde til da? Det beklager jeg isåfall på det sterkeste, jeg er bare så vane med å fortelle alle at det er kun deler fra høyrestyrt bil jeg har, at jeg tror alle vet det til tider og det er min feil. Men de håndtakene er jo bare å skru over fra din bil da? Og 1500 kr for komplett m5 e39 interiør uten framseter er jo ikke noen u-pris uansett om det nå er tilfellet at de kommer fra høyrestyrt (ikke at jeg prøver å forsvare at man kan unnlate å fortelle om slike ting altså, absolutt ikke, men bare så det er nevnt). Nakkeputene kan jeg sende deg, er bare jeg som i tilfellet må ha glemt å pakke de inn. Det blir ofte litt kaos desverre, igjen en ting jeg beklager sterkt. Lover å skjerpe inn på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Hei er m3 speilene fortsatt til salgs? og hvor mange pins? Hei! Hvilken m3 er det snakk om? e46 eller e36? Jeg har begge deler=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raym_ond Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Har du den svate og grå E39 m5 seteryggen enda? eller var det den du nettopp solgte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 takk for baksete, men litt kjedeligt at eg ikke fikk med alle nakke støttene, å at du ikke sa at dørtrekka var til høyrestyrtbil. Var det ikke deg jeg sendte bilde til da? Det beklager jeg isåfall på det sterkeste, jeg er bare så vane med å fortelle alle at det er kun deler fra høyrestyrt bil jeg har, at jeg tror alle vet det til tider og det er min feil. Men de håndtakene er jo bare å skru over fra din bil da? Og 1500 kr for komplett m5 e39 interiør uten framseter er jo ikke noen u-pris uansett om det nå er tilfellet at de kommer fra høyrestyrt (ikke at jeg prøver å forsvare at man kan unnlate å fortelle om slike ting altså, absolutt ikke, men bare så det er nevnt). Nakkeputene kan jeg sende deg, er bare jeg som i tilfellet må ha glemt å pakke de inn. Det blir ofte litt kaos desverre, igjen en ting jeg beklager sterkt. Lover å skjerpe inn på dette! det går fint med dørtrekka;) ja nakkeputene hadde vert kjekkt å hatt. ellers tusen takk:) smertefri handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christ72 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hei. Passer dette i en E39 2001 mod, og følger radiomodul med? navigasjon systemet (16:9) stor skjerm. 4.000 Eller har du solgt det? Christer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Heisann Nå er det veldig lenge siden sist jeg prøvde, slår til igjen. Husker ikke helt hvilken pris du ga på shadowline lister til dørene ? Kun dører og framskjerm, ingen fangere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hei, Har du bare spindler framme til E36 M3 3,2 liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Har du noe felger som passer på e38? 20" eller større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Har du den svate og grå E39 m5 seteryggen enda? eller var det den du nettopp solgte? Ja, det var det jeg nettopp solgte=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Hei. Passer dette i en E39 2001 mod, og følger radiomodul med? navigasjon systemet (16:9) stor skjerm. 4.000Eller har du solgt det? Christer Den er solgt desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Heisann Nå er det veldig lenge siden sist jeg prøvde, slår til igjen. Husker ikke helt hvilken pris du ga på shadowline lister til dørene ? Kun dører og framskjerm, ingen fangere! Hehe, shadowline lister til e39 kan du kjøpe og få med dører på kjøpet. Skal ha 3.000 for hele settet. 500 for en e39 framskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå