Cise Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Har du e36 ratt med airbag? har en 1994 mod. ser igrunnen etter samme som han litt over her ser etter. mener på at det passer min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Har du e36 ratt med airbag? har en 1994 mod. ser igrunnen etter samme som han litt over her ser etter. mener på at det passer min. jada, jeg har det rattet. kun1 liggende da, så du får være rask, hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 har du noe bilde av det? pris tenkte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 har du noe bilde av det? pris tenkte du? Kan få det for 2000 om du er rask (ved henting). mvh thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abekka Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 hallo! Har du mellomaksel til 3.0, sort taktrekk coupe m/luke, forstillingen til 3.0 og gt vinge til e36 coupe? evt. bilder ? Mvh André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Han har tatt inn hel komplett bil til meg, ordentlig kar, er det noe man trenger av bmw deler, så er det han man skal prate med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abekka Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Han har tatt inn hel komplett bil til meg, ordentlig kar, er det noe man trenger av bmw deler, så er det han man skal prate med Det er det jeg har hørt av flere også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Hei, siden tråden er litt lang så spør jeg bare. har du solgt BBS RC felgene? evt hvordan felger har du liggende til e46? trenger også NAVI PRO til e46en min, er navi på den fra før av men trenger skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Tannstang til e36 m3? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreLyssand Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Har du "eike"-felgene enda? Evt navdim, et, dim og pris ? Ser de bra ut kosmetisk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Hei, siden tråden er litt lang så spør jeg bare. har du solgt BBS RC felgene? evt hvordan felger har du liggende til e46? trenger også NAVI PRO til e46en min, er navi på den fra før av men trenger skjermen. Ja, 16:9 navi til e46 har jeg liggende her faktisk:) 4000 kr. Rc er solgt, men jeg har jo alle org m3 e36 modellene, eller rs kopi 17"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 har du e46 facelift lykter med xenon til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Eksos til e36 m3? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 hallo! Har du mellomaksel til 3.0, sort taktrekk coupe m/luke, forstillingen til 3.0 og gt vinge til e36 coupe? evt. bilder ?Mvh André Hei! Jeg har 3.0 mellomaksling, taktrekk med luke og forstilling, men ikke gt vinge desverre. Har gt felger da=) bilder er det desverre dårlig med pga for dårlig kamera og lys der delene ligger. Ring meg på 91 52 59 39, så lager vi en fin pakkepris på delene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Han har tatt inn hel komplett bil til meg, ordentlig kar, er det noe man trenger av bmw deler, så er det han man skal prate med Hyggelig å høre!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå