Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, siden tråden er litt lang så spør jeg bare. har du solgt BBS RC felgene? evt hvordan felger har du liggende til e46? trenger også NAVI PRO til e46en min, er navi på den fra før av men trenger skjermen.

Forresten, jeg har jo 18" RC, 2 par, liggende da=) 8 og 9" ET20. Som nye begge settene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sende meg bilde og info om størrelse på de M5 throwing star felgene?

Lurer også litt på disse:

18" BBS RC, 2 sett. 1 sett nyrenoverte, og 1 sett i meget god stand.. Kom med bud over 13.500-16.000!

18" 8"/9,5" til 1 serie og 3 serie 9.000

17" nye i eske, 8,5" et 15 og 10" et20, bred kant! 8.000,-

Mvh

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18" BBS RC, 2 sett. 1 sett nyrenoverte, og 1 sett i meget god stand.. Kom med bud over 13.500-16.000!

Mvh

André

Hei! Jeg har solgt throwing star felgene desverre, men RC 18" har jeg begge sett, og 17" rs kopi ligger igjen, med gull senter. De er nye i eske. 18" rs er solgt, men kan skaffe deg et sett om du vil ha de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh

André

Hei! Jeg har solgt throwing star felgene desverre, men RC 18" har jeg begge sett, og 17" rs kopi ligger igjen, med gull senter. De er nye i eske. 18" rs er solgt, men kan skaffe deg et sett om du vil ha de.

Hva er ET på de 18" du kan skaffe da? Samme pris (9000 kr)

Vil det passe på en e-36? (har tenkt å valse ut innerkanten av skjermene, men ikke dra de ut.)

Kan du sende meg et bilde av de 17" med gullsenter?

(hvis det er umulig å få på en e-36, er det ikke noe poeng da hehe)

Mulig du har skrevet det, gidder ikke bla tilbake hehe....hvor holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh

André

Vil det passe på en e-36? (har tenkt å valse ut innerkanten av skjermene, men ikke dra de ut.)

Ja, samme pris. Husker ikke, men de går rett på en e36=)

Ja, kan godt sende bilder, men har ikke det for øyeblikket. De er jo nye i eske så er ikke så mye å ta bilde av, men det som er med de er at disse rs med gullsenter har en liten fargeforskjell på senterkoppens gullfarge mot senterets gullfarge, så det er litt kjipt, men derav prisen også.

Jeg holder til i strömstad, men er fra sarpsborg, så kan godt møtes der også (om jeg må, men vil helst slippe, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme pris. Husker ikke, men de går rett på en e36=)

Ja, kan godt sende bilder, men har ikke det for øyeblikket. De er jo nye i eske så er ikke så mye å ta bilde av, men det som er med de er at disse rs med gullsenter har en liten fargeforskjell på senterkoppens gullfarge mot senterets gullfarge, så det er litt kjipt, men derav prisen også.

Jeg holder til i strömstad, men er fra sarpsborg, så kan godt møtes der også (om jeg må, men vil helst slippe, hehe).

Hmmmm....

Hvor er felgene fra egentlig?

Jeg var innom GS-bildeler i Oslo i går, og da fikk jeg tilbud på samme type felg

17X8 og 17X9 pluss to dekk med 255 dim til 9000 kr....(og de vet jeg jo at passer hehe)

Men så frister det jo med 18" også da hehe....

Er det stor kant på de du kan skaffe? (skjønner den er litt mindre enn de 17"erne, men forhåpentligvis ikke mye mindre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....

Hvor er felgene fra egentlig?

Jeg var innom GS-bildeler i Oslo i går, og da fikk jeg tilbud på samme type felg

17X8 og 17X9 pluss to dekk med 255 dim til 9000 kr....(og de vet jeg jo at passer hehe)

Men så frister det jo med 18" også da hehe....

Er det stor kant på de du kan skaffe? (skjønner den er litt mindre enn de 17"erne, men forhåpentligvis ikke mye mindre....

De kommer fra en leverandør jeg er veldig fornøyd med, men er usikker på merke. De passer perfekt på 3 og 1 serie, GARANTERT! De er i 8" og 9.5", men ET husker jeg ikke helt faktisk, men felgene er til 3 serie!

17"erne jeg har i 8,5 og 10", så kantene er dyyype=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer fra en leverandør jeg er veldig fornøyd med, men er usikker på merke. De passer perfekt på 3 og 1 serie, GARANTERT! De er i 8" og 9.5", men ET husker jeg ikke helt faktisk, men felgene er til 3 serie!

17"erne jeg har i 8,5 og 10", så kantene er dyyype=)

At kanten er dyp på 17"erne du har, det ser jeg...og jeg liker det veldig....er bare litt bekymret for om jeg får plass eller ikke....dessuten vet jeg at kjøreegenskapene på bilen er best med 17", 18" blir vistnok litt for stort har jeg hørt....men det ser jo fetere ut da.....

Spørsmålet er om det vil være dyp kant på 18"??? Vet du det?

Bør være minimum 3 cm foran, og helst over 5 cm bak....

Er de 17" felgene delte? (tenker på å lakke opp....fargeforskjell er noe et petimeter som meg ikke vil ha hehe)

Hvordan er det å ta slikt over grensa foresten?

Problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...