Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

De kommer fra en leverandør jeg er veldig fornøyd med, men er usikker på merke. De passer perfekt på 3 og 1 serie, GARANTERT! De er i 8" og 9.5", men ET husker jeg ikke helt faktisk, men felgene er til 3 serie!

17"erne jeg har i 8,5 og 10", så kantene er dyyype=)

At kanten er dyp på 17"erne du har, det ser jeg...og jeg liker det veldig....er bare litt bekymret for om jeg får plass eller ikke....dessuten vet jeg at kjøreegenskapene på bilen er best med 17", 18" blir vistnok litt for stort har jeg hørt....men det ser jo fetere ut da.....

Spørsmålet er om det vil være dyp kant på 18"??? Vet du det?

Bør være minimum 3 cm foran, og helst over 5 cm bak....

Er de 17" felgene delte? (tenker på å lakke opp....fargeforskjell er noe et petimeter som meg ikke vil ha hehe)

Hvordan er det å ta slikt over grensa foresten?

Problemer?

Ring meg, blir for mye å svare her inne på tråden. 91 52 59 39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, siden tråden er litt lang så spør jeg bare. har du solgt BBS RC felgene? evt hvordan felger har du liggende til e46? trenger også NAVI PRO til e46en min, er navi på den fra før av men trenger skjermen.

Forresten, jeg har jo 18" RC, 2 par, liggende da=) 8 og 9" ET20. Som nye begge settene.

Til e38 eller e39? Senterhull...? Og pris?

Sent from my ST17i using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, siden tråden er litt lang så spør jeg bare. har du solgt BBS RC felgene? evt hvordan felger har du liggende til e46? trenger også NAVI PRO til e46en min, er navi på den fra før av men trenger skjermen.

Forresten, jeg har jo 18" RC, 2 par, liggende da=) 8 og 9" ET20. Som nye begge settene.

Til e38 eller e39? Senterhull...? Og pris?

Sent from my ST17i using Tapatalk 2

De er med 72.5 senterhull (alle unntatt e39, men de går jo å borre opp). pris er 13.500-15.000 litt avhengig av hvilket sett du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...