Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

Bytte det mugellorøde interiøret om det har dørsider?? i ett svart vader uten dørsider?

Ikke noe hull eller noe slikt. Meget pene..

Haha, du kjenner ikke meg godt nok. Jeg syns det mugellorøde interiøret er verdt 5 ganger hva et svart vader er:)

det røde er laget kanskje i 10 eksemplar, og det svarte finner du under hver eneste stein:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjordes bara 3 exemplar av M3 Coupé (RHD) med Mugelloröd interiör (BMW Individual).

Alla var 3,2L (Evo). Två till England. En var cosmossvart (01/98) och den andra titansilver (07/98).

Så jag är enig. Den interiören ska kosta mycket mer än en svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjordes bara 3 exemplar av M3 Coupé (RHD) med Mugelloröd interiör (BMW Individual).

Alla var 3,2L (Evo). Två till England. En var cosmossvart (01/98) och den andra titansilver (07/98).

Jeg hadde den som var titansilver. Faen, var det bare 1 i verden?=(

Vet du hvor mange det ble prod med det interiøret totalt i LHD også kanskje?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde den som var titansilver. Faen, var det bare 1 i verden?=(

Vet du hvor mange det ble prod med det interiøret totalt i LHD også kanskje?:)

Ja, då var den unik. Enda exemplaret av E36 M3 Coupé som tillverkades i den färgkombinationen (titansilver + mugelloröd). Har du bilder på när bilen var "hel"?

Ja, det vet jag :) Det producerades 6st LHD (3 cosmossvart, 1 arktissilver, 1 hellrot & 1 alpinweiss 3).

Så det blir 9st M3 Coupé totalt med mugelloröd inredning. Sen finns det några bilar som har mugelloröd i mitten av sätena och på rattkransen osv, men de räknar jag inte här.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...