thomashm5 Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 "1 alpinweiss 3 med mugellorødt skinn" brrr.. fryser nedover ryggen=) vil ha!!! men uansett, derfor vil jeg ikke selge det billig, eller i det hele tatt=) her er bilder av den når den var hel (jeg kjenner eieren av karosseriet enda heldigvis): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HD91 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Riktigt snygg var den! Du kanske får köpa tillbaka karossen nån gång Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Var den det var relativt rustne deler på det? Ble banebil av karosseriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Var den det var relativt rustne deler på det? Ble banebil av karosseriet? Jepp=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Ja, men det er vel en grunn til at det har liggi til salgs i 1,5 år De har aldri vært til salgs=) Ligger i første post? Og hva skal du med det. Bedre og gi det til en som verdsetter det minst like høyt som deg samtidig som det kommer inn i skikkelig for seg gjort bil Plus at vaderet mitt burde du få topp pris for. Strøkent som fy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Ja, men det er vel en grunn til at det har liggi til salgs i 1,5 år De har aldri vært til salgs=) Ligger i første post? Og hva skal du med det. Bedre og gi det til en som verdsetter det minst like høyt som deg samtidig som det kommer inn i skikkelig for seg gjort bil Plus at vaderet mitt burde du få topp pris for. Strøkent som fy.. Joda, men jeg selger det kun for den prisen kontant og til helt rett person..ellers beholder jeg det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Har du interiør til e36 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Har du interiør til e36 cab? Nei, men har til m3 sedan da? framsetene er jo like=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Hvilken farge er det på e39 plastikken du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Hvilken farge er det på e39 plastikken du har? Hei! Jeg har kun 1 bakfanger fra m5 igjen, og den mener jeg er carbonsvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Har vel ikke sort M5 interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Hvilken farge er det på e39 plastikken du har? Hei! Jeg har kun 1 bakfanger fra m5 igjen, og den mener jeg er carbonsvart. Kan du holde av den og den orginale eksosen en ukes tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Har vel ikke sort M5 interiør? Nei, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Hvilken farge er det på e39 plastikken du har? Hei! Jeg har kun 1 bakfanger fra m5 igjen, og den mener jeg er carbonsvart. Kan du holde av den og den orginale eksosen en ukes tid? Jada, men den eneste orginale eksosen jeg har igjen er en bakre halvdel fra et m5 anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Det er dobbelt fra katten og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå