e30_joakim Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 har du noe annet som passer på e46 sedan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 har du noe annet som passer på e46 sedan ? Hei. Nja, jeg har jo m3 sideskjørt til coupe, men vet ikke hvordan akselavstanden osv er på sedan i forhold jeg? men opprinnelig har jeg ingen sedan e46 deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HD91 Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Du har inte fått in någon höger framskärm till E46 M3 Thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Du har inte fått in någon höger framskärm till E46 M3 Thomas? Jojo, det har jeg=) ring meg på 91 52 59 39, så tar vi en prat om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Har du igjen noen E30 deler? Mulig det står en plass i tråden, men orker ikke å lese gjennom 87 sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Har du igjen noen E30 deler?Mulig det står en plass i tråden, men orker ikke å lese gjennom 87 sider Hei! Jada, jeg har noe smått. hva leter du etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Har du igjen noen E30 deler?Mulig det står en plass i tråden, men orker ikke å lese gjennom 87 sider Hei! Jada, jeg har noe smått. hva leter du etter? M-tech1 i hovedsak, men rams gjerne opp, kanskje du har noe jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 skaffer du diff kjøling til 210 diff som står på e28, e34 osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Har du igjen noen E30 deler?Mulig det står en plass i tråden, men orker ikke å lese gjennom 87 sider Hei! Jada, jeg har noe smått. hva leter du etter? M-tech1 i hovedsak, men rams gjerne opp, kanskje du har noe jeg trenger det har jeg desverre ikke, men har et svart sportskinn komplett i strøken stand på hånda? bud over 10.000 evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 skaffer du diff kjøling til 210 diff som står på e28, e34 osv ? desverre, men skal holde øya oppe=) har en oljekjøler til raiator som hører til 3.0 m3 da, om du vil modde litt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safin01 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Hei, Orker ikke og lese gjennom 87sider for og finne prisen til m3 kasse. Hvor mye skal du ha for M3 3.2L Sekstrinns kassa?.. Svar meg gjerne på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 gulvteppe til e36 coupe? svart. Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Hei, Orker ikke og lese gjennom 87sider for og finne prisen til m3 kasse.Hvor mye skal du ha for M3 3.2L Sekstrinns kassa?.. Svar meg gjerne på pm. PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 gulvteppe til e36 coupe? svart. Pris?? Kun fra høyrestyrt. 500 om du demonterer selv=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmolberg Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Tenkte å legge inn en liten tilbakemelding. Hyggelig og seriøs kar. Alt var som beskrevet over telefon. Ingen form for kødd. Var "tilogmed" behjelplig på å skru ut skinnintreøret da undertegnende er inngrodd VAGmenneske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå