thomashm5 Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Er int i de 18" bbs kopiene... hvor holder du hus? Strömstad holder jeg hus! Felgene ligger der i sentrum og kan leveres i morgen formiddag ved ønske? Hehe.. Nå er jo ikke akkurat jeg i sverige da... Jeg kan sende jeg om du betaler frakten og pengene er inne på kontoen min?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Hva kan det bli i frakt da? Evt til storlien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dancho Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Er den store navien til e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Hva kan det bli i frakt da? Evt til storlien? 1.500 i frakt og emballasje tipper jeg. må sendes som 4 pakker evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Er den store navien til e46? Jaja, den har jeg, og 4:3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 E28 M5/M535:Kopi BBS RS NYE i esken: 18" 8,5"/9,5" ET20 6.000,- [ Bilde ] Er interesserte i disse Hvordan er det du frakter store ting som felger og interiør og slikt? Hører lageret ditt holder til i sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 E28 M5/M535:Kopi BBS RS NYE i esken: 18" 8,5"/9,5" ET20 6.000,- [ Bilde ] Er interesserte i disse Hvordan er det du frakter store ting som felger og interiør og slikt? Hører lageret ditt holder til i sverige. Ja, så bra! Frakt er ikke noe stort problem, men best om du henter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 E28 M5/M535:Kopi BBS RS NYE i esken: 18" 8,5"/9,5" ET20 6.000,- [ Bilde ] Er interesserte i disse Hvordan er det du frakter store ting som felger og interiør og slikt? Hører lageret ditt holder til i sverige. Ja, så bra! Frakt er ikke noe stort problem, men best om du henter! Med tanke på henting, hvor er de i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Ja, så bra! Frakt er ikke noe stort problem, men best om du henter! Med tanke på henting, hvor er de i landet? strömstad=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Ja, så bra! Frakt er ikke noe stort problem, men best om du henter! Med tanke på henting, hvor er de i landet? strömstad=) Det blir nok ikke henting i og med at jeg bor i Trøndelag Hvordan får du fraktet disse, blir det sendt i kasser for hver felg, eller på palle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Ja, så bra! Frakt er ikke noe stort problem, men best om du henter! Med tanke på henting, hvor er de i landet? strömstad=) Det blir nok ikke henting i og med at jeg bor i Trøndelag Hvordan får du fraktet disse, blir det sendt i kasser for hver felg, eller på palle? Det spørs hva du er villig til å betale for det:) Jeg kan sende hva som helst til hvem som helst, på hvilken som helst måte, bare den som kjøper betaler:) Men vanligvis sender jeg i hver sin eske med posten. Da kommer frakten på 1500 kr inkl emballasje. Hvis ikke har jeg KANSKJE mulighet til å få de sendt opp til trondheim med en kompis for 750 kr om jeg er heldig, og du kan hente der. Det er også avhengig av at du betaler på forskudd da såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1x Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Har vell ikke Mellomaskel til e34? 6 bolter mot diff ( trenger kun bakredel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Har vell ikke Mellomaskel til e34?6 bolter mot diff ( trenger kun bakredel) desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Har du E46 M3 ratt med airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Har du E46 M3 ratt med airbag? Ja, det har jeg! 3500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå