jannis- Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 hei. har et sett felger stående neddi kjelleren som jeg sansynelivis ikke får bruk for denne gang(kjøpt audi ) så velger heller å legge de ut for salg å se om det er noen som er inntrisert i å kjøpe de. litt usikker på hvordan type felg dette er, men har stått på en Bmw e34 touring. tatt bare bilde av ene felgen, men synes de andre så så å si likedan ut:) Dekkene må skiftes, men felgene er veldig hele å pene uten alt for mange riper og hakk. Pris: 1500? eller bytte mot nå stereo:) inntrisert i dvd til bil, men alt av inntresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 ikke m-tech, men m3 replicaer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 oki:) såg bare d sto ett eller annet om m på felgen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Et på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 vil tro at det er et 12 eller 15, men kan sjekke imorra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albcar Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 veit du hva nav diameter er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 d gjør jeg desverre ikke, men går vel å måle d å rekner jeg med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå