Fixfax Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Til min evige frustrasjon har jeg prøvd flere forskjellig langpiper, har kommet fram til at det må være 27mm. Men pipa får jo ikke plass inni medbringeren, er ikke stor nok plass til at den kan gå rundt muttern :s Skal jeg slipe pipa til det nesten ikke er gods igjen eller >.< nå bytter jeg snart girkasse istede
///Naitsirk Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Mye gods står du igjen med hvis du dreier/sliper den da?
Fixfax Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Ikke masse noen har vel løsnet denne før
///Naitsirk Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Derfor skal du kappe pipa i to og sveise på et rør med diameter ca 20 mm..sånn løste jeg det problemet
Fixfax Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 kan du måle ytre diameter på den pipa? 6 kant? kom akkurat til og tenke på at en 12 kan kansje hadde passet bedre
Fixfax Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 fortsatt ikke funnet noen pipe som passer, noen som vet hvor man får kjøpt piper med tynne "vegger?
Fixfax Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 om noen har en pipe som passer, kan dere ta mål av den da? yttre diameter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå