Hesleskaug Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Skadebil som jeg har hentet de delene jeg ville ha fra. Det var følgende: - Seter - Dørtrekk - Felger - Understell - Mtech styling Seter og dørtrekk kan følge med fra gamle bilen Usikker på bilen da jeg kun var ute etter deler. Men bilen har vært startet opp og virket frisk og fin. (tror den har gått over 200k +) Men da denne har fått en trykk bak og litt i front er det svært lite testing man får gjort. Bilen er rullbar og har understellet fra min gamle 318i som er i meget god stand! Sitter motor i som jeg tror er en 316i men er usikker... Denne hadde komplett mtech interiør og understell. Taktrekket sitter fortsatt igjen og er meget tøft Mtech taktrekk (God stand og uten soltak) Denne selges som delebil/banebil da den ikke kan registreres igjen. Bud ønskes! SELGES KUN KOMPLETT!! MÅ BORT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 bumper igjen. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kanalt Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Har du et Lednigsnett til E 30 6 syl liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Meget intr i baklyktene, uaktuelt å selge? Kan evt få mine gamle (med oransje blinklys) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Selger bilen komplett. 5000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Hvilken farge er dette? Arktissilber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Selges komplett for 4000kr ink. komplett grå/sort interiør. Førstemann som kommer får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Hvilken farge er dette? Arktissilber? Titansilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå