Halbakken Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Nei, skal bytte disse, hehe. Men det jeg stusser på, er at det ikke lyser at tåkelys er på i dash'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bildude Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Når jeg moste fronten min inn i autovernet og knuste blinklyset mitt, så funka ikke lysene i dashbordet mitt. Det jeg gjorde da var å bytte sikring, skjekke Relè også sette i ny pære. Det funket etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Jeg hadde samme problem når jeg kjøpte bilen min. Hos meg var det en sikring som var gåen, selv om den så helt fin ut. Testet tåkelyssikringene med multimeter og byttet ut den som var gåen. Etter det virket alt som normalt. Lyste ikke i dashbordet hos meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Okei, da kan det hende at det bare er pæra i dash'en som har gått også! Noen som veit hva slags sikring som tåkelysa går til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Tror nok ikke pæra i dashen er gåen, det kom etter at jeg byttet sikringen. Er nr 15 og 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 jeg har samme problem, til meg er det den grønne overledningen som har gått! Haha Kan vel være verdt å sjekke ja.. Men hvis den er gått må man for all del få tak i ny grønn overledning, som fort kan forveksles med gul overleding- som er det motsatte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Ja, de gule er jo kjent for å ha kortslutning i begge ender, dessverre! Men hvis man kanskje bruker en underledning så vil den nok føre strømmen bedre tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå