Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det drar seg til Fredrik! Verkstedet ser jo bra ut :)

Du og Håvar er forresten noen fæle griser.. :lol:

Og til middag spiste jeg biff!

Drar seg til ja, like mye som du drar'n hver dag :P Verkstedet skal nok bli fint^^ Veit at du er litt gira på å få det ferdig så vi kan sveise en diff til Mercen :D hehe.

Jeg og Håvard nei, det er du og moen som er virkelig grisa her!

Middagen min ble pølser i fransk brød, meget godt :)

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe, biff assa Kjetil biff assa! hadde modellen til kent rocco på besøk da el;P hehe

heeh, ja jeg og halbakken er helt uskyldige i detta her:) alle damene mener at vi er 2 sånne ordentlige gutter;)

du derimot kjetil kommer til å få det neste helg! moen har bedt med de 2 dojjene som du "lånte" sprit av;P hehe

Skrevet

Ja, da begynner det virkelig å dra seg til ja :P

Blir svært å få sveisa sperre på Merca ja, så nå må dere da snart bli ferdige! :D

Haha, det er vel ikke engang ei dame i hele verden som har sagt, eller noen gang kommer til å si at dere er ordentilige gutter :lol: Griser ja.. Halbukken og Mellembukken!

Spriten får du ta på kappa de Fredrik, jeg lånte ingen verdens ting :P

Skrevet
DSC00645.jpg

Verkstedet begynner å ta form, mangler benker, alt verktøyet, verktøytavler, dekkhyller, kalender med naken dame (must...) og diverse, men kommer seg :)

Har oppdatert lista over ting som skal bli gjort på side 1, så bare å ta en titt :D

Hva er den stålkonstruksjonen som er med på bildet der? Så ut som at det var ganske lavt under taket, skal du ha løftebukk? Bilen begynner forresten å ta form nå :)

Skrevet
Ja, da begynner det virkelig å dra seg til ja :P

Blir svært å få sveisa sperre på Merca ja, så nå må dere da snart bli ferdige! :D

Haha, det er vel ikke engang ei dame i hele verden som har sagt, eller noen gang kommer til å si at dere er ordentilige gutter :lol: Griser ja.. Halbukken og Mellembukken!

Spriten får du ta på kappa de Fredrik, jeg lånte ingen verdens ting :P

Hehe, gikk da som faen å kjøre Merce ikveld a! Var litt smålig nervøs ene ganga der da lars holdt på å gå inn i denna steinen :lol:

Sperre skal det bli, allerede fått biler på bestilling! Hehe.

Pøh, du som er bukken her, vi bare lånte spriten for resten av livet! :D

Skrevet
DSC00645.jpg

Verkstedet begynner å ta form, mangler benker, alt verktøyet, verktøytavler, dekkhyller, kalender med naken dame (must...) og diverse, men kommer seg :)

Har oppdatert lista over ting som skal bli gjort på side 1, så bare å ta en titt :D

Hva er den stålkonstruksjonen som er med på bildet der? Så ut som at det var ganske lavt under taket, skal du ha løftebukk? Bilen begynner forresten å ta form nå :)

Stålkonstruksjon som i den det står Continental på? Eller den bjelken mener du? Hehe. Det er lavt under taket der ja, så noen løfte bukk blir nok å drømme etter :? Men får store bukker på jobben til uka, så jeg får den til å stå ganske høyt på bukker pluss ei behagelig verksted -"hore" å trille på, så tror det skal gå fint :)

Selv om løftebukk ikke hadde vært å fornekte....

Joda, det går da stadig fremover! Hehe :)

Skrevet

Skulle fått deg et løftebord eller en kanalløfter, slik du fåt litt høye :) vist du har en lav verksted stol så er jo det helt konge :wink:

Ellers veldig bra prosjekt. Skal følge med her :)

Skrevet

Ja, det hadde vært det beste egentlig! hehe. Men skal nok få til noe, er mye bedre enn å stå ute i kulda og været, så om jeg må ligge under bilen skal jeg nok overleve enn så lenge :D

Skulle hatt en slik her:

my+m3+rims+lift1131024111.jpg

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...