Halbakken Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Det drar seg til Fredrik! Verkstedet ser jo bra ut Du og Håvar er forresten noen fæle griser.. Og til middag spiste jeg biff! Drar seg til ja, like mye som du drar'n hver dag Verkstedet skal nok bli fint^^ Veit at du er litt gira på å få det ferdig så vi kan sveise en diff til Mercen hehe. Jeg og Håvard nei, det er du og moen som er virkelig grisa her! Middagen min ble pølser i fransk brød, meget godt
Sirup-Racing Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 hehe, biff assa Kjetil biff assa! hadde modellen til kent rocco på besøk da el;P hehe heeh, ja jeg og halbakken er helt uskyldige i detta her:) alle damene mener at vi er 2 sånne ordentlige gutter;) du derimot kjetil kommer til å få det neste helg! moen har bedt med de 2 dojjene som du "lånte" sprit av;P hehe
Halbakken Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Da sliter vel jeg litt også da? Hvor har han bedt med dem?
Sirup-Racing Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 haha, han har da ikke bedt med dem, får jeg da håpe
Halbakken Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Hahaha ikke jeg heller. "Lånte" litt av dem jeg også gitt
Berndtsson Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Ja, da begynner det virkelig å dra seg til ja Blir svært å få sveisa sperre på Merca ja, så nå må dere da snart bli ferdige! Haha, det er vel ikke engang ei dame i hele verden som har sagt, eller noen gang kommer til å si at dere er ordentilige gutter Griser ja.. Halbukken og Mellembukken! Spriten får du ta på kappa de Fredrik, jeg lånte ingen verdens ting
winchester Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Verkstedet begynner å ta form, mangler benker, alt verktøyet, verktøytavler, dekkhyller, kalender med naken dame (must...) og diverse, men kommer seg Har oppdatert lista over ting som skal bli gjort på side 1, så bare å ta en titt Hva er den stålkonstruksjonen som er med på bildet der? Så ut som at det var ganske lavt under taket, skal du ha løftebukk? Bilen begynner forresten å ta form nå
Halbakken Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Ja, da begynner det virkelig å dra seg til ja Blir svært å få sveisa sperre på Merca ja, så nå må dere da snart bli ferdige! Haha, det er vel ikke engang ei dame i hele verden som har sagt, eller noen gang kommer til å si at dere er ordentilige gutter Griser ja.. Halbukken og Mellembukken! Spriten får du ta på kappa de Fredrik, jeg lånte ingen verdens ting Hehe, gikk da som faen å kjøre Merce ikveld a! Var litt smålig nervøs ene ganga der da lars holdt på å gå inn i denna steinen Sperre skal det bli, allerede fått biler på bestilling! Hehe. Pøh, du som er bukken her, vi bare lånte spriten for resten av livet!
Halbakken Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Verkstedet begynner å ta form, mangler benker, alt verktøyet, verktøytavler, dekkhyller, kalender med naken dame (must...) og diverse, men kommer seg Har oppdatert lista over ting som skal bli gjort på side 1, så bare å ta en titt Hva er den stålkonstruksjonen som er med på bildet der? Så ut som at det var ganske lavt under taket, skal du ha løftebukk? Bilen begynner forresten å ta form nå Stålkonstruksjon som i den det står Continental på? Eller den bjelken mener du? Hehe. Det er lavt under taket der ja, så noen løfte bukk blir nok å drømme etter Men får store bukker på jobben til uka, så jeg får den til å stå ganske høyt på bukker pluss ei behagelig verksted -"hore" å trille på, så tror det skal gå fint Selv om løftebukk ikke hadde vært å fornekte.... Joda, det går da stadig fremover! Hehe
winchester Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Var litt utydelig hva det var den hvite konstruksjonen midt på gulvet der, ser nå at det også kan ligne på treverk. Hmm
Halbakken Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Er det denne du mener? Det er to stk 2"4" som er spikra sammen! Hehe. Var det noe feil med denne?
Østgaard Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Skulle fått deg et løftebord eller en kanalløfter, slik du fåt litt høye vist du har en lav verksted stol så er jo det helt konge Ellers veldig bra prosjekt. Skal følge med her
Halbakken Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Ja, det hadde vært det beste egentlig! hehe. Men skal nok få til noe, er mye bedre enn å stå ute i kulda og været, så om jeg må ligge under bilen skal jeg nok overleve enn så lenge Skulle hatt en slik her:
motocross4 Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Ser du har det på stell:) Det er bra;). Lykke til vidre med prosjekte:)
Halbakken Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Hehe tja, er nok alltids noe som kunne ha blitt gjort annerledes osv men Takk for støtte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå