Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, det hadde vært det beste egentlig! hehe. Men skal nok få til noe, er mye bedre enn å stå ute i kulda og været, så om jeg må ligge under bilen skal jeg nok overleve enn så lenge :D

Skulle hatt en slik her:

:wink:

Ja var et slik jeg tenkte på :)

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Eneste som er ulempa med den, er at man ikke kan trille med trillebrett (også kalt verksted hore) under, for det er slike bein på den... Men hadde jo fått den litt i høyden :)

Skrevet
Eneste som er ulempa med den, er at man ikke kan trille med trillebrett (også kalt verksted hore) under, for det er slike bein på den... Men hadde jo fått den litt i høyden :)

Sant det. Det finere ordet for en hore er vel 'dame', hehe.

Skrevet

Da driver jeg å får litt tips og triks angående turbobygging og slike ting av Oddis her, så da veit jeg litt mer hva jeg skal kikke etter og gjør ting litt lettere da bygginga begynner:)

Så fort jeg får inn ny bruksbil, vil jeg nappe ut to-liter'n, grunne, rette/sparkle og lakkere motorrommet svart. Kommer til å bytte skjermene foran og frontplata pluss ei ny Late Edition leppe.

Driver også å kjøper inn litt slitedeler til nye motoren, oljefilter, plugger, pluggledninger, ventiltetninger, olje, og en ordentlig gjennomgang av motoren og vask. Bytting av pakninger og slike ting vil også skje, dårlig med bilder enn så lenge men :)

Skrevet

Hahaha dere er faen meg noen typer!

Jada, skjer litte granne :)

Driver å skal handle inn intercooler, oljekjøler, el-vifter og ny radiator :)

Pluss nye fester til stolene og Sparco 4 punkt belter :wink:

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...