Østgaard Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Ja, det hadde vært det beste egentlig! hehe. Men skal nok få til noe, er mye bedre enn å stå ute i kulda og været, så om jeg må ligge under bilen skal jeg nok overleve enn så lenge Skulle hatt en slik her: Ja var et slik jeg tenkte på
Halbakken Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Eneste som er ulempa med den, er at man ikke kan trille med trillebrett (også kalt verksted hore) under, for det er slike bein på den... Men hadde jo fått den litt i høyden
winchester Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Eneste som er ulempa med den, er at man ikke kan trille med trillebrett (også kalt verksted hore) under, for det er slike bein på den... Men hadde jo fått den litt i høyden Sant det. Det finere ordet for en hore er vel 'dame', hehe.
Halbakken Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Hehe ja man kan vel kalle det for det ja - "Skulle hatt ei hore til verkstedet mitt jeg" - "Ja, hvem skulle vel ikke det..."
Halbakken Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Da driver jeg å får litt tips og triks angående turbobygging og slike ting av Oddis her, så da veit jeg litt mer hva jeg skal kikke etter og gjør ting litt lettere da bygginga begynner:) Så fort jeg får inn ny bruksbil, vil jeg nappe ut to-liter'n, grunne, rette/sparkle og lakkere motorrommet svart. Kommer til å bytte skjermene foran og frontplata pluss ei ny Late Edition leppe. Driver også å kjøper inn litt slitedeler til nye motoren, oljefilter, plugger, pluggledninger, ventiltetninger, olje, og en ordentlig gjennomgang av motoren og vask. Bytting av pakninger og slike ting vil også skje, dårlig med bilder enn så lenge men
Halbakken Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Neste uke kommer det nye fester til stolene fra Kollevold Trivelig folk bortpå der
Sirup-Racing Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 Rachid, halbukken og bukkson er noen fælle gubber gøtt til middag er det boller fra rachid i kiosken ps: jenta i svart er bare så vidt lovelig
Berndtsson Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 Fæle gubber ja! det er helt riktig Kommer innom på boller assa!
Sirup-Racing Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 lønner seg å logge ut når bukkemoen er på besøk ser jeg:) hehe nå har`n spist opp alle bollene også skjer det noe mer med prosjektet:)?
Halbakken Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 Hahaha dere er faen meg noen typer! Jada, skjer litte granne Driver å skal handle inn intercooler, oljekjøler, el-vifter og ny radiator Pluss nye fester til stolene og Sparco 4 punkt belter
Sirup-Racing Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 bare å legge inn ei bestilling på kimmit da fredrik:) er vel greie priser der:)
Halbakken Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Ja, er nok der jeg kommer til å handle fra ja Pluss hørt mye bra om han/dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå