Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har ETA-veiv, 885-topp og B25-blokk liggendes om du trenger noe av det til 2.7 bygg ;)

Har kikka litt på det ja! Hadde jo vært jævlig fett det, men hva mer trenger jeg til oppstart? Har ikke kommet helt inn i trimming av bmw enda... hehe

Hehe. Du trenger forsåvidt bare bunnpanne, B20-råder (130mm) og B25-stempler. Du trenger også 1 6 vippearmer og en kamaksel, da dette mangler i toppen min. Må også kjøpe 535 dyser og LMM om du ikke vil den skal gå for magert.

M50B25 er en god motor, som passer godt oppi E30.

Skrevet

Jasså, det var du som kjøpte E30n til K1T. Ser du er fra Ælvrom også, det begynner å bli mange fra distriktet her nå :)

Hadde ikke denne en skjeiv C - stolpe bak?

Syns du skal gå for M50B25 motor jeg, mye bedre utgangspunkt for budjsetturbo. Motor og kasse til 10 lapper + 30-35k i turbodeler, datasprut, toppakning så har du 400 relativt holdbare hk (til prisen..)

Ser du trenger E30 rattboss og ratt, jeg har begge deler :) PM om du er intr. Bor like i nærheten.

Skrevet
Akkurat, kan vel ta bunnpanne fra b20? :)

Ellers så visste jeg vel faktisk resten du sa, som du mangla av innmat;)

Kult med comments også forresten! Bare å kjøre på mer:D

Jo, men bunnpannen må komme fra en E34 med M20.

Skrevet

2.7 i M50? Nei, nei, nei. Da kjøper du heller en M52B28 og setter på M50/S50 innsug, så har du en motor som drar ganske greit i en E30, hehe. Hvilken diff har du skaffet deg?

Skrevet

M52B25 er jo en daff motor i forhold til M50B25 pga. nye regler i Tyksland da motoren ble laget. Ville heller satset på en M50B25 eller M52B28 med M50/S50 innsug. Hehe, sveisesperre ja, det går nok hardt utover understellet ditt gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...