winchester Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Sikker på at du skal bygge turbobygg med en gang? Prøv ut med M50B25 først, 192 hester er ganske morsomt i en liten E30 skal du se. Så kjøper du heller inn alt du trenger til turbokonvertering senere. Bremser er dyrt om du skal ha noe oversize aftermarket ja. Hvilke bremser ser du på?
oddis Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Hold deg til M50B25 motor. Alle M52/M54 motorer bare tull hvis det skal bygges videre med turbo. En M50 får du mer enn nok pulver ut av uten å sette i 2.8 eller 3.0 veiv. Bygge gromt vil også koste hinsides..hold det enkelt. Første møtet med 400hk's E30 vil ta vekk nattesøvnen din den første natta, garantert. Kjør orginalt M50B25 en stund du, det går fælt nok (for fælt faktisk..) for en fersk E30 sjåfør.
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Du har jo også XYZ Big Brake Kit, Wilwood Big Brake Kit, så har du jo Porsche bremser fra 300mm.de.
Kristian H. Foss Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Stilig prosjekt, ser ut til å bli en artig bil! Fått i Sparco stolene? Har vurdert disse i min 2dr også, men redd de skal være for brede...
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Har ikke hørt annet enn gode tilbakemeldinger fra alle jeg nevnte jeg, er usikker på pris. Er bare å sjekke opp på nettet, men det ligger nok i prisklassen til K-sport bremsene eller høyere. Porschebremsene koster vel 24 000,- tror jeg.
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Hm, er da ikke så mange som glemmer større bremser, hehe. Bra diffen funket, må ikke kjøre villmann i sentrum nå da.
Kristian H. Foss Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Stilig prosjekt, ser ut til å bli en artig bil! Fått i Sparco stolene? Har vurdert disse i min 2dr også, men redd de skal være for brede... Tusen takk for det! Satser på at det blir en artig bil ja Nei, har ikke fått i disse enda nei, de skulle egentlig komme med posten idag, men da kommer de til uka Hmm, tror ikke disse skal bli for brede altså, men skal ikke si noe sikkert:) Har en kompis som har OMP stoler i sine, disse er ganske brede, men de passer bra de:) Får jo tak i eget E30 understell fra Sparco, så det går nok bra! Ok, gi update når du får prøvemontert stolene da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå