Sirup-Racing Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 holder ikke med org m50b25 vettu Halbakken, når det snart ikke går noa anna enn overladda 2,7 og m5 i e30 her;) er vel ingen herfra enda som har som har prøvd å overladde 3,5 fra e34. jeg hadde gått for det, men det er nå meg;P hehe du får stå på så du snart får kjørt fra lars;) han blir jo aldri ferdig;) hehe
oddis Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Ellers så står det en S38 (M5 3,6l) turbomotor som har stått i E30 til salgs i Elverum, en kamerat av meg selger. Prata vel på 50-60k for den. Men kanskje ikke så lurt sånn umiddelbart hvis du ikke er veldig erfaren når hekken stepper ut i 140km/t Annonse: viewtopic.php?f=14&t=154587 Film :
winchester Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Hehe, den lille rusten der skal vel være mulig å fikse ganske lett. Her ser du mine hjulbuer, var montert chromehjulbuelister på den når jeg kjøpt den. Før Etter
winchester Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Hehe, nei, du trenger ikke ta hele hjulbuen.
Halbakken Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Trenger bare en liten metall-bit tror jeg, så sveise det
winchester Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Jepp, bare å kappe ut, lage en mal, kappe ut en bit etter malen, sveise inn, slipe ned og sparkle/grunne/lakke.
Halbakken Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Jepp, bare å kappe ut, lage en mal, kappe ut en bit etter malen, sveise inn, slipe ned og sparkle/grunne/lakke. Da tenker vi likt Er vel enklest å kutte til en rent firkant, forresten unnskyld, rektangel blir mattematisk korrekt, og sveise inn
winchester Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Jepp. Rusten øverst der er vel bare å slipe ned om du er heldig, så trenger du bare å bekymre deg for det lille rektangelet som vanligvis valses bort, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå