Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lakker bilen mattsvart! Vi gjorde det med en kompis sin, hjemme i garasjen, ble kanonbra resultat for å være et par timers arbeid og 1 natt med tørking av lakk. Bilen ble også lakket i fylla, så det er sagt! En dritings nabo som kom bort og tok på seg jobben, haha.

1bxbyawgiyke9rybcsfx.jpg

Skrevet

Hehe, jess. Vi var borte hos han å drakk, så bestemte vi oss senere på kvelden for å pusse ned bilen og lakkere den, så endte det opp slik. Han som lakkerer jobber på båtverft, så han har lakkert litt her og der, men ikke utdannet lakkerer nei. Brukte sprøyte og bengalakk, er ikke verst, spesielt for deg med banebil! :)

Skrevet

Kan vel ikke være så galt det, men tror det hadde blitt mye råere med carbon. Selv bikker jeg mot fargen på E21'en eller Ståle sin E30 når jeg skal lakkere bilen på nytt igjen om et par år.

Skrevet
Klarte ikke å vente lenger nå, så dro på Gundersen og kjøpte meg to Sparco sprint v stoler og lms belter, montert ett sett nå, og det ble sinnsykt kul sittestilling. Gled deg! :)

Hehehe, ser den veldig! Fikk faktisk stolene mine idag :D:D:D

Forresten, hvordan gjorde du det med stolfestet??

Jeg kjøpte stolunderstell (vinkeljern) laget for e30 og sparco universal sleider hos Gundersen motorstopp.

Måtte spørre og grave for å få den hjelpen jeg trengte, likte kundeservicen svært dårlig der borte.

Alt jeg kjøpte var bolt on, og meget lett å montere. Beltene fikk jeg skrudd rett i beltefestene i baksetet, men de to jeg skal ha på siden ned i gulvet, må jeg lage fester til selv. Fikk med monteringsplater for det. :)

Stolene ble skrudd i gulvet med orginale bolter og muttere, brukte vanlige M8x15mm og M8x25mm umbraco til stolunderstellet.

Beklager litt dårlige bilder, men tok de i farta nå.

sh1e3em26nsoce6sgahn.jpg

wc24not30brweyuoq0q1.jpg

xcz4wizssnmfgv4r42sk.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...