Halbakken Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Ser bra ut det her! Stå på :D Takker Få opp prosjekttråd du også da, da du og broren din henter delebilen!
Markus E30 Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Det skal jeg få til vettu må kanskje kjøpe meg et kamera da. Er ikke så mange her som er feen av mobilkamera
Halbakken Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Hehehe, har du badass mobil, så funker det jo:)
Halbakken Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 Da kom endelig riktig boss og nå er rattet montert i bilen! En stor takk til TSL her på forumet for god hjelp med sending og ordning!
retardius Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Den der er jeg ganske sikker på at jeg har sett i leiret.. Pen E30 .
Halbakken Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Den der er jeg ganske sikker på at jeg har sett i leiret.. Pen E30 . Hehe, det har du nok ja Takk for det du!
hardrocxsludge Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Denna bilen blir jo griserå !Misunner deg de bøttestolene altså Får lyst på e30 når jeg så de siste bildene der, blitt dritbra hittil Tusen takk for det! Artig å høre slike positive kommentarer, får litt mer stå-på-vilje da Ja, bøtte stolene er kjempe ålreite! Kosta faktisk ikke all verden heller, betalte litt over 4000 inkl. frakt fra Gundersen Motorsport, dog uten understell, dette lagde jeg selv Igjen, tusen takk for kommentaren! Får se på om det ikke blir en e30 når e36 er ferdig og kontoen går klar for det en dag ! 4000 per stol, sant ?
Halbakken Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Er ikke så dumt det nei Var 4200,- for begge, inkl. frakt fra Gundersen Motorsport Kjøper du med understell, blir dette litt dyrere, men absolutt noe jeg anbefaler!!
hardrocxsludge Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Er ikke så dumt det nei Var 4200,- for begge, inkl. frakt fra Gundersen Motorsport Kjøper du med understell, blir dette litt dyrere, men absolutt noe jeg anbefaler!! Ikke gærli ! Fikk pris på ei sjappe i nærheten her hos meg med ferdig understell til e36 , var sparco 2 EVO stoler der skulle de ha 4800 per stol, tror du dette er verdt det ? Synes stolene dine så ganske så like ut, hvordan er de å sitte i ? prøve en av disse evo stolene å der satt jeg støpt nedi, så var jo stoler som funka Ble bra med ratt, skal ha slikt selv også, liker stuket på bilen din med svart panser og hvite felger samt at man ser rygge på stolene igjennom ruta . Skikkelig kult !
Halbakken Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Er ikke så dumt det nei Var 4200,- for begge, inkl. frakt fra Gundersen Motorsport Kjøper du med understell, blir dette litt dyrere, men absolutt noe jeg anbefaler!! Ikke gærli ! Fikk pris på ei sjappe i nærheten her hos meg med ferdig understell til e36 , var sparco 2 EVO stoler der skulle de ha 4800 per stol, tror du dette er verdt det ? Synes stolene dine så ganske så like ut, hvordan er de å sitte i ? prøve en av disse evo stolene å der satt jeg støpt nedi, så var jo stoler som funka Ble bra med ratt, skal ha slikt selv også, liker stuket på bilen din med svart panser og hvite felger samt at man ser rygge på stolene igjennom ruta . Skikkelig kult ! På Gundersen Motorsport koster Evo2 + stolene 4470 per stol, med understellet så blir det jo litt dyrere, så hvis det var 4800 per stol inkl. understell vil jeg si at det er en ganske ålreit pris ja På Gundersen må man også legge i 599,- i frakt, hvis man ikke henter dem selv. Det er nok litt forskjell på Sprint og Evo stolene, for Sprint stolene er i rørramme, mens Evo stolene er carbon, så disse blir litt bedre å sitte i Ja, rattet er veldig behagelig, er semska skinn Hvis du skal kjøpe ratt, så husk å kjøp med riktig rattboss! Ja, litt stuk må man ha vettu, artig med svart panser Dette kommer til å bli bytta ut med Carbon panser da bilen skal lakkeres, så det gleder jeg meg til å se Takk for ros
Halbakken Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Da var det fastslått at det blir m50b25 maskin i e30'n Henter ny motor om ikke så altfor lenge! Skjer lite om dagen, da jeg driver å pusser opp verksted, men blir greit å ha et fint sted å drive med e30'n
Halbakken Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 Henting av ny motor (m50b25) blir på søndag, blir greit å ha slik stående klart Også fått tak i motorputer som trengs for å bygge om til m50 i e30 (e28 535i), så da er det bare å begynne å fikse ting så det er klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå