Haakjin Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Noen som kan gi meg en god forklaring en gang for alle hvordan jeg finner ut dette? Bilen er en 1986 325IX med abs, utvekslingen er 3.64. Jeg har sjekket ut litt når bilen står på bukk. Når jeg snurrer ene bakhjulet rundt, så går det andre bakhjulet motsatt vei, men når jeg snurrer framhjulene rundt så går begge bakhjulene symetrisk, men på den metall flappen på diffen der utvekslinga står. Hva annet må stå for å finne ut om det er viskosediff? Håper på fort og bra svar Mvh Håkon
VegarVS Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 har du siste 7 i chassisnr så kan jeg kanskje finne ut av det..
Haakjin Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 har du siste 7 i chassisnr så kan jeg kanskje finne ut av det.. 0948019 Okei, skal stikke å sjekke i dag jeg
VegarVS Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 etter hva jeg kan se, så skal det være viskose da den heter : slutvaexel viskospaerr
Lars89 Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Det er viskose på de originalt ja. Spørsmålet er om det er det på akkurat denne bilen. Kan jo tenkes at noen har bytte en gang i tiden
Haakjin Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Det er viskose på de originalt ja. Spørsmålet er om det er det på akkurat denne bilen. Kan jo tenkes at noen har bytte en gang i tiden Ja , det er det jeg tenker jeg også. Glemte selfølgelig å sjekke når jeg var i garasjen da vettu
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Grunnen til at begge bakhjula går likt når du drar i ene fremhjulet er vel fordi fordelingskassen gjør slik at bakhjula blir med?? Å bakhjula skulle vel neppe gått motsatt vei når du vrir rundt disse om bilen hadde sperre?? Da ville de vel gått samme vei da også??
Azeton Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Vri på mellomasklingen og prøv og holde igjen 1 bakhjul? trodde bare visko kom ut i 3.91 og 4.4 på auto? US hadde vel noe andre utvekslinger men de kom ikke ut før i 88. Har du sjekket utvekslingen på framdiff? dem å være like ser du
Haakjin Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Er ikke sperre på den -.- Står bare 3.64 og ikke noe annet Men men, skal ikke spinne uansett, men litt kjedelig at den er fjernet da
Lars89 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Heldigvis ikke de dyreste diffene å få tak i. Solgte min for 2000. Må nesten ha brems til vinteren. Blir en annen bil å kjøre. Min kom seg opp overalt
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Han har ikke lappen til vinteren nå uansett, så han kan bare smøre seg med tålmodighet å vente
Haakjin Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Heldigvis ikke de dyreste diffene å få tak i. Solgte min for 2000.Må nesten ha brems til vinteren. Blir en annen bil å kjøre. Min kom seg opp overalt Det er sant Han har ikke lappen til vinteren nå uansett, så han kan bare smøre seg med tålmodighet å vente Kjæften din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå