Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er til facelift men går også i pre facelift. har stått i min pre facelift en liten stund.

meget skjeldent og spesielt hvitt skinn med svarte sømmer. elektrisk justerbare. med memmory. mangler skinn delen og håndtaket på bakdørene som kan sees på bildene. (forsvannt i husbrann.) resten av trekka er hele. trekka til fremdører er engelske og passer ikke norske biler. men medfølger om man vil. ellers kastes de.

el justerbare nakkestøtter bak.

sport stolene fremme har de "høye skuldrene".

setene fremme passer også E39.

zycp3xbuctgr8g9sr6wq.jpg

v3pp46rndn4lewzjk0id.jpg

6k8xjgrbbw6iderix6rw.jpg

mørkt mobil bilde desverre.

6u3zg3e63bw37n8oj6np.jpg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

i utgangspunktet kjøpte jeg bilen jeg har av 2 grunner. svart lakk og svart skinn. kjøppte også nye stoler til min for 1 år siden. svart activ comfort skinnstoler fra 2000 mod med massasje og masse justeringer her og der. kjøpte dette inntereøret litt på impuls siden det var sports stoler og litt spess farge ikke alle andre har.

men jeg hadde håpet de var helt knall hvite. men de er ikke helt hvite. de er mer egge hvite. men var igrunn veldig tøft likevel. og jævlig fine og sitte i. jeg hadde planer og farge de helt hvite. men var ok farge likevel, så kom aldrig så langt som til å farge de helt hvite før jeg tok de ut av bilen igjen. var jo pga svart jeg kjøpte bilen. og jeg har akkurat brukt masse penger på de svarte massasje stolene. så selger det hvite istede for det svarte pga de ikke er svarte :P

savner sidestøttene og lår støtta da. de hvite er mye bedre å sitte i.

inntereøret ble kjøpt fra england (ebay) for ca 15 000.- men selger det for 9 000.- pris kan diskuteres. men må ikke selge det. så gidder ikke å selge om jeg får skammbud på 3 000.-

Skrevet

har hvite trekk fremme. men de er fra engelsk bil. så kontroll til vinduer, speil og memory er på feil side. men er kanskje mulig å flytte over det til andre siden. har ikke sett så mye på det. jeg hadde ikke planer å bruke de uansett.

trekka bak på bildene er de orginale svarte fra 740`n jeg har. men byttet ut selve håndtaket og skinn biten fra de hvite trekka. og de er brennt opp. så har hvite trekk til bakdørene uten håndtakene og skinnbiten. kan se om jeg får tatt bilde av trekka en dag om ønskelig.

tror jegghar håndtakene fra svarte trekka. de kan monteres i de hvite trekka. da blir det hvite trekk med svarte håndtak istede for svart trekk med hvite håndtak bak som på bildene.

Skrevet

vært borte i helgen, så har ikke fått sett her før nå. men skal få tatt bilder så fort som mulig jeg.

Skrevet

her er bilder av dørsidene. se veldig gule ut pga lyset.

x2pq73czfox81vte90ti.jpg

aueo37wdr72qt3wcq8k9.jpg

f2kw67rocb52pjm4rie7.jpg

sånn er det med svart skinn og håndtak. tror også det hadde vært tøft om bunndelen av trekket ble byttet til svart.

otill5modgi859b4kxiy.jpg

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...