Ivan T Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Er det mulig få kjøpe bare stoler for eksempel ? ) Hva blir prisen da ?
Sjøbuse Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 kan sikkert det. men prisen blir det samme. får ikke solgt baksetet alene uansett. så da kan jeg likegjerne kaste baksetet. blir dyrt å sende til bergen også om det var i tankene. sendte vanlige stoler uten EL justering til bergen for noen år siden. det kostet 2500 ca. og disse er en del tyngre da disse har masse elektriske motorer til alle 16 justeringsrettningene og kompressor til korsrygg støtten. så de blir nok en del dyrere å sende.
Spiff Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 hvordan er det og koble opp el stoler i en bil som ikke har dette i fra før?
Sjøbuse Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 det var enkelt. jeg hadde kun varme i de orginale stolene. og airbag sensorer. så det lå noen ledninger til setene fra før. byttet seter og koblet til + og - fra bilen til + og - på stolene. da virket de ikke. men det viste vi at de ikke ville gjøre. åpnet sikringsboksen i motor rommet og la inn en ledning på 7 cm med en sikkring på. også funket justeringen som orginalt. har også lakt opp til EL stoler i en E46 uten noe som helst strøm til sete. t0k - på stolen til jord og + til + i sigarett tenneren. også virka det.
Sphinxy Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Hei. Jeg har vanlige elektriske seter med memory, varme og beltestrammer. Jeg har ikke elektriske nakkestøtter bak. Tror du at det er mye arbeid å få disse greit montert/koblet i min bil ? Blir jo litt spesiellt med hvite stoler i en bil der til og med taket er sort, men kanskje brytningen er stilig. Jeg liker lyse stoler. Er det massasje i disse stolene ? Blir vel mye styr å koble opp massasje dersom man ikke har det fra før. Tenker da på knapper i frontkonsollet og det som hører med der. Har du peiling på hva dette koster å sende til Bergen ? Må vel bli billigere enn å kjøre over fjellet for meg. Mvh Sphinxy
Sjøbuse Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 stolene har ikke masasje. dette er soprt stole og ikke comfort eller activ comfort stoler. min bil har heller ikke elektriske nakkestøtter bak. men de funket helt likt som manuelle nakkestøtter siden EL motoren skal sitter i karosseriet og ikke i seteryggen. knapperekka til dashen følger med. den har alle knapper som er og få i E38 siden den er fra en bil som hadde alt utstyr. vet ikke hva det koster og sende. men det er nok dyrt. sendte 2 standard manuelle stoler til bergen for 1 år siden. det kom på 2500 kr. disse stolene er en del tyngre siden de har kompressor til korsryggstøtten og EL justering til 16 justeringsrettninger og baksete i tillegg. så dette vil nok koste mer å sende.
Mikael-B Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Hva er prisen for kun framstoler? Du har hatt de for salg i en goood stund nå, så må vel senke prisen
Sjøbuse Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Hva er prisen for kun framstoler? det er blitt spurt om før. Er det mulig få kjøpe bare stoler for eksempel ? ) Hva blir prisen da ? svaret er det samme som sist. kan sikkert det. men prisen blir det samme. får ikke solgt baksetet alene uansett. så da kan jeg likegjerne kaste baksetet. så må vel senke prisen Nei. jeg må ikke det. de står ikke i veien for meg. og jeg gidder ikke tape mer penge på de enn hva jeg allerede gjør. så om du har sittet og ventet på at prisen skal falle på dette så må du vente en god stund til tenker jeg. mulig jeg går ned i pris etterhvert. men vet ikke når det blir, eller om det blir noe pris avslag. eller om det kommer et bra tilbud å bytte i noe jeg kunne ha lyst på, så er det mulig jeg slår til. blir det ikke solgt så kan det hende jeg bruker det selv til et møbel prosjekt eller i min neste E38. får de med for 3 000.- om du kjøper 7er`n min. hvitt sports intereør kan medfølge for 3000.- ekstra. viewtopic.php?f=51&t=172891
Sjøbuse Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 stolene fremme. og knappene som sitter i dashen.
pengelek Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Passer bakdörtrekkene og baksetet til en iL?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå