Koia Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Hei, Lurte bare på hva slags pris man kan forlange for en: -Fin og velholdt 320 D Touring 2001mod - Manuell -Spesiell fargekombinasjon med Blå met. og Beige Delskinn. -Km.stand 196 000. -El vinduer fremme, ESP,multifunksjonratt, AC, el. speil, kjørekomputer etc -2002 faceliften med 150hk/330nm Diesel motoren. (reg. NOV 2001) -16" org BMW vinterhjul og 19" Dezent sommerhjul. -NAF Testet 08 hvor det bl.a ble byttet til ny Turbo. -Ellers generelt sett god teknisk stand, hvor alt av nødvendige slitedeler er byttet. Annet: -Ikke strøken kosmetisk sett med noe skjønnhetsplukk, men fremstår som pen nyvasket. -Liten park bulk på venstre bakskjerm. Morro og høre hva dere mener. PS: Dette er ingen salgs annonse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Litt over 100.000kr er nok det du må forvente. Går slike 2000 modeller fra 90 til 100 som har gått 200k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Jeg solgte en slik for snart 2 år siden. Fikk 110 000 for den. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=15573109 EDIT: Ser nå at du selger jo facelift versjonen. Da får du vel noe mer. Den jeg solgte var av de aller siste før facelift versjonen. Men likevel er den vel noe mindre verdt. Uansett så er det en stund siden. Tipper du får kanskje 150 hvis du er heldig. Uten at jeg har fulgt så veldig mye med på prisene på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koia Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Jeg solgte en slik for snart 2 år siden.Fikk 110 000 for den. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=15573109 EDIT: Ser nå at du selger jo facelift versjonen. Da får du vel noe mer. Den jeg solgte var av de aller siste før facelift versjonen. Men likevel er den vel noe mindre verdt. Uansett så er det en stund siden. Tipper du får kanskje 150 hvis du er heldig. Uten at jeg har fulgt så veldig mye med på prisene på disse bilene. Ok, Takk for gode innspill. Blir nok ikke noe bilsalg med det første, er veldig fornøyd med Touringen PS: Sinnsyk rå M3 du har til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koia Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Litt over 100.000kr er nok det du må forvente. Går slike 2000 modeller fra 90 til 100 som har gått 200k ok. Grunnen for at jeg spør er fordi det er så veldig stort sprik i prisene på E46'ene, de billigste rundt 80-90k som har gått en del og de andre opp imot 150-160k som har gått noe mindre og er 03/04mod dog med stort sett samme utstyret. Jaja, kjekke, fornuftige biler er konklusjonen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Jeg solgte en slik for snart 2 år siden.Fikk 110 000 for den. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=15573109 EDIT: Ser nå at du selger jo facelift versjonen. Da får du vel noe mer. Den jeg solgte var av de aller siste før facelift versjonen. Men likevel er den vel noe mindre verdt. Uansett så er det en stund siden. Tipper du får kanskje 150 hvis du er heldig. Uten at jeg har fulgt så veldig mye med på prisene på disse bilene. Ok, Takk for gode innspill. Blir nok ikke noe bilsalg med det første, er veldig fornøyd med Touringen PS: Sinnsyk rå M3 du har til salgs Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå