Glennski Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Hei. Fikk nylig målt for høy avgass på min 92' 318. Lå på 2,93% Hvordan finner jeg ut om lambdaen er gåen? Hvilken ohmverdier skal jeg måle? Tviler på at catten er gåen da den er kun gått 213000, så setter en knapp på lambdaen i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=vdn4Dk5PSwc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Takk, det hjalp Ut å teste i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 kan og ve sprekk i innsugsbelg slik att den får falsk luft, mulig att den ikkje går skikkeleg på ein sylinder ?? bare mine erfaringer hehe hadde 3000 i hc på eu ok .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 kan og ve sprekk i innsugsbelg slik att den får falsk luft, mulig att den ikkje går skikkeleg på ein sylinder ?? bare mine erfaringer hehe hadde 3000 i hc på eu ok .... Nei, er ikke falskluft. Har sjekka det. Men en mulighet er kanskje at olja begynner å bli gammel.. Har kjørt 7000 på den nå. Har hørt at det hjelper å skifte olje og filter før måling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå