DavidK Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Hei! Har en 2000mod E46 320 coupe som er breddet og bygd om til M3 utseendemessig. Vet dog ikke om delene kommer fra en ekte M3 eller om det er et slaks kit du får kjøpt uorginalt. Men må ha meg ny frontfanger siden den som står på nå har fått seg en trøkk. Og lurer da på om det vil passe vist jeg kjøper en orginal M3 fanger ? Om festene og slikt er likt på en vanlig E46 coupe og M3 ? Takk;)
Lars89 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Festene er like, men har du M3 forskjermer må du ha org frontfanger (evt fanger beregnet for M3) da skjermene er bredere
DavidK Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Jepp, men er M3 breddet både framme, bak, panser og hele pakka så da burde jo en org M3 fanger passe:) takker!
DavidK Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Men en ting til jeg lurer på. Har sett noen M3 frontfangere som har slike blinkere på siden. Slik som denne har: http://bmwbox.com/wp-content/uploads/2008/02/car_1.jpg Hva er greia med at noen har dem, og andre ikke. For den jeg har på min nå har ikke slike, og i mine øyne er det mye penere og ikke ha de
Lars89 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 USA-modeller har sånne. Er reflekser/markeringslys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå