Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Takk for da! :)

Då er 15mm Breyton spacer innhandla, 18'' E60 M5 replica felger i 8'' og 9'' innhandla og 235-40-18 piggfri jalla dekk innhandla! Endelig får eg meg E60 M5 felger. Har sikla på disse felgene i snart 3 år! :D

Blir litt eksperimentering med spacere då eg allerede har 10mm breyton spacere foran no. Disse tar eg sikkert bak på vinterhjula så tar eg 15mm framme. Prøver meg litt fram! ;)

1-2 veker så er alt på plass og på bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for komplement! :D Alltid kjekt å høra!

Listene er foilert med 3M high gloss shadowline folie.

Rattet ble montert med eingang eg fekk det hos deg, 740AV! Fantastisk fornøyd! Har hatt litt trøbbel med knappene i det siste bare. Fungerer ikkje og lyser ikkje. Trur eg sikring har røket eller noe sånt.

Forøvrig så har eg fått på vinterfelger. Det ble ikke etterlengta BMW style 166 felger. :/ Leverandøren eg bestilte hos klarte ikkje å stå for det han sa, så kansellerte og kjøpte noken AC Schnitzer Type III av en kompis. Veldig bra behandla og liker dem veldig godt! :D

Slenger ut to bilder eg tok i farten av Berit:

20111127150726.jpg

20111127150712.jpg

Ka synst folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for komplement! :D Alltid kjekt å høra!

Listene er foilert med 3M high gloss shadowline folie.

Rattet ble montert med eingang eg fekk det hos deg, 740AV! Fantastisk fornøyd! Har hatt litt trøbbel med knappene i det siste bare. Fungerer ikkje og lyser ikkje. Trur eg sikring har røket eller noe sånt.

Forøvrig så har eg fått på vinterfelger. Det ble ikke etterlengta BMW style 166 felger. :/ Leverandøren eg bestilte hos klarte ikkje å stå for det han sa, så kansellerte og kjøpte noken AC Schnitzer Type III av en kompis. Veldig bra behandla og liker dem veldig godt! :D

Slenger ut to bilder eg tok i farten av Berit:

20111127150726.jpg

20111127150712.jpg

Ka synst folket?

tok du av listene eller og eventuel osn tar du di av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille update.

Kjøpte med skikkelige LED skiltlys, og ikke bare LED pærer. Kjøpte hele sulamitten. Lyste veldig bra og veldig fornøyd med resultatet!

Har bare dårlige mobil bilder men får fram budskapet! :D

Pakken:

20111128153616.jpg

Ut med det gamle:

20111129000843.jpg

Slutt resultat:

20111129001547.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...