Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

når vi snakker om b28 så blir saken noe helt annet ja ;) hør heller med eirik viste her på forumet, han selger mappa hjerner for innsugsbytte for 3k eller noe.

han var litt usikker på hester, men om det var større eksos enn b20 så ville det gi godt over 200hk iallefall, tipper nærmere 230hk totalt da med grenrør og eksos, noe man ikke skal skimte av! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, klarte ikkje heilt å sjå for meg å selge bilen! Gjort altfor mykje med bilen!

Vårmønstring ja, kan godt hende! Hvor er det? ;)

Nå kan det sjå ut som eg får meg ein M52B28 motor med komplett ledningsnett, M50B25 innsug og chippet hjerne! Yter ca 230 hk + -. Vist alt går i boks og i orden!

Så når blir det litt forandringer snart håper eg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg endelig gått til innkjøp av en M52B28 motor med komplett ledningsnett, hjerne og masse deler! Kjørt 136.000 med 2 måneders garanti! Frakta fra det store utland! Stor takk til Andrem3 her innpå forumet som hjalp til! :D

Da er det bare å vente til det kommer tidenes pakke på døra! :D

Nå er det bare å sende inn søknad til BT om ombygg! \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra! BT er tydeligvis ganske så greie på den ombyggingen, eller de MÅ jo godkjenne den:p men er alltids godt å få klarsignal først:) fin jobb som ikke tar altfor lang tid om man har alt utstyr og det man trenger;) gleder meg til flere updates:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal få fomla meg til i neste veka å sendt i søknad. Ringe litt rundt til teknisk avdelinger innad i BT å få litt referanser så eg kan vise til. Alt utstyr står klart, eneste motor mangler! ;)

Forøvrig så lurte eg på om noken kunne hjelpa meg?

viewtopic.php?f=1&t=218996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...