Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Blei veldig bra DJ! Perfekt til interiøret ditt!

Skal ta mine trelister inni helga/neste veka tenkte eg! ;) Setter i gang å finner ut kossen eg skal demontera CD lista uten å ødelegge hele driten og kossen eg demontere midtkonsoll. Så tar eg å pusser, grunner og lakkerer på samme dag. Satser på å få gjort da snart! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg endelig fått fingen ut å tatt litt bilder og gjort litt ting! :D

For 2 veker sida så demonterte eg alle støt listene rundt bilen! Pusset, grunna, lakkert og klartlakkerte dem! Har fått dem montert på bilen nå.

For cirka 4-5 dager siden så demonterte eg alle tre listene og midtkonsoll i bilen! Fikk endelig dratt meg til å pussa, grunna, lakkert og klarlakkert de i går. Monterte dem på bilen i dag!

Gir kula fikk eg ikkje lakkert, da treverket ikkje går av på den, så bestemte meg for å trekke karbon folie over treverket. Ble veldig bra for å vere første gang eg trekker noe som helst folie! :D

Eg er jo veldig amatør når det gjelder pussing/lakkering generelt, så litt små feil her og der er det jo! Listene inni er litt små skitne, drev å monterte dem i sludd. Så skal polere dem skikkelig i morgen! ;)

Har og fått satt inni Schmiedmann mattene mine i grått som eg bestilte for 3-4 måneder siden! Ble meget bra syns eg!

Samtidig har eg fått montert 10mm spacerane på bakhjula! Ser det kanskje ikkje så godt på bildene her, men er bare pitte litt forskjell. Akkurat slik eg ville ha det! :D

En smule bitter. Vet delvis opplett og overskya i 3 dager no, og i dag var det til og med tørre veier.

Sekundet etter eg hadde vasket bilen grundig inni hallen, så begynte det å sludde... :evil:

MEN, Litt bilder for å illustrere:

Bilen meget demontert

abwbiyars20gts7q15md_thumb.jpg

h85qcefqedyv28dbq0ok_thumb.jpg

Gir kula trekt i karbon!

utd3kqblbrod0e3tfiqv_thumb.jpg

yxmwstfyym0ayf9fho1p_thumb.jpg

Schmiedmann mattene!

weckzebtvjb0udqz6z1y_thumb.jpg

Lite leke bilde av kromringene når eg først har eg skikkelig kamera!

hmehoisqg9cw5h5pu94x_thumb.jpg

Bilen helt ny vaska! Støtt listene på plass!

rqqzcnyv2vnnybn9mjsq_thumb.jpg

kgwzjb2y2isnomd8uw6o_thumb.jpg

6lcxhl42s8tzh6evkv03_thumb.jpg

0jy5i22telduiphxx7bv_thumb.jpg

Interiør listene montert inni bilen! :D

a3kvyo758jyeclpphjdy_thumb.jpg

jf73nxdubsgq83wbbp58_thumb.jpg

sorhsjlnc6nek655mke3_thumb.jpg

¨

Vil gjerne ha tilbakemeldinger! Kritiske/konstruktive/positive :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble stilig altså! Ingen tvil på at det blir lakkering av støtlister i sommer på meg også :)

Ble seende skikkelig profft ut.

Misunnelig på ringene i speedoen også. Blir liksom veldig mer eksklusivt med en gang. Spørs om jeg må tørre å gjøre det en gang jeg også... Vanskelig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Ja, det hjelper ganske mye!

Prøvde mitt beste, men proft er det neppe! :D Men takk for det!

Ringene løfter utsende veldig mykje! Hjelper veldig på siden du sitter i førersete å ser på speedoen ganske mykje! :P

Var ikkje super vanskelig å montere. Speedometer huset er lett å få ut. Men når du skal splitte selve glasset fra huset, da er det litt klure. Må vri på 4-5 plast skruer, om jeg husker rett, og dem må du vri på samtidig for huset skal løsne og splittes. Husker eg banna å steika å strevde for å få det til. De plastskruene knekker ganske lett og.

Lurer på om eg fant ein DIY her inne på bimmers! Absolutt å anbefale! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det ;) synes de mattene ble litt for forskjellig i fargen fra gulvteppet i bilen, men er kanskje bare meg som er litt pirkete :P

Takk takk! Smak og behag! Var litt usikkert på fargen selv, men alt er bedre en slitne gummi matter! :D Er fornøyd!

Brukte du DIY på chromringene? Tenker å gjøre det selv, hvordan? :)

Ja, jeg brukte en annen DIY men fant denne på pcen.

Fitting Chromeline Dial Rings Håper den hjelper! Får du vertfall et innblikk i hva som skal gjøres! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Gleder meg veldig til litt pluss grader! :D

Men over til noke anna. Sitter å pusler med ein litt stor ordre på skikkelige shadowline lister utvendig og muligens baklykter (facelift sjølvsagt). Men så har eg alltid lurt på om da hadde passa med sotet/svarte lykter? Synst egentlig at den hvite er litt for krystall aktig! Men fortsatt pen!

Så nå står valget mellom:

SOTET

fnifgscuvsd8dg30qpf1.jpeg

cf3w8rjvluomgto0gd0a.jpeg

KLAR BLINK

0w32v26mty363rwsaht4.jpeg

d2ah7oryjdxptrgciq08.jpeg

Få høre litt tilbakemeldinger her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...