spruddel Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Noen som trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 byr deg 300,- inkl frakt for side og front blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Frakten på det blir jo fort over 100 kroner tipper jeg. Blir jo litt størrelse på pakken. Så pakketid, levere på posten osv, kanskje det blir 150 kroner på meg for jobben. Da kan jeg heller beholde det og evt bytte litt frem og tilbake på min touring hvis jeg vil teste ut litt forskjellige stiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokan himself Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Blinkersene framme tar jeg meg av.. Ta kontakt fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrene Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 hvor mye skal du ha for blinklysene framme og side? skal opp til oslo nå på metallica konserten:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Vet ikke om jeg gidder å selge foran og siden allikevel, passer jo touringen min om jeg plutselig får lyst å bytte, og er liksom snakk om 300 kroner, så kan like gjerne bare la de ligge. Men baklyktene går om noen trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhardtouring Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 300kr for frontblinkerne? evt har jeg svarte og hvite hvis du vil bytte! bor tre kvarters tid unna oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Har hvite selv på bilen min nå, men svarte? Sprayet eller? Kan jo være interessant kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhardtouring Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 ikke sprayet nei, kjøpte de fra ebay. men skal se etterpå, er ikke sikkert de er så pene.. Uansett er jeg veldig interresert i de du selger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 29, 2016 Share Skrevet Oktober 29, 2016 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå