AlXz Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 E36 sedan: * Side rute høyre foran * Side rute venstre bak + trekantvindu * Siderute høyre bak + trekantvindu E36 coupe: * Side rute venstre bak * Side rute høyre bak * Side rute venstre foran (komplett dør!) * Side rute høyre foran (komplett dør!) * Bakrute (Må skjæres ut av kjøper evt!) * Frontrute (Må skjæres ut av kjøper evt!) E36 cab: * Side rute venstre bak + el.heis/motor * Side rute høyre bak + el.heis/motor * Side tute venstre foran (komplett dør!) * Side rute høyre foran (komplett dør!)
jovnarene Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Er intr i e36 coupe frontrute om du enda har. Mye skal du ha for den?
jovnarene Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 blir litt vanskelig ettersom jeg er langt i nordland ;p mye skal du ha for å skjære den ut?
AlXz Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Og hvordan tenkte du å hente den..? Sender ikke noe frontrute med posten akkurat..
jovnarene Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 skal vel gå om du sikkrer den godt. Bruk mye bobleplast og noe isopor som gjør at ruta ikke flytter så mye på seg. Merk Forsiktig, og send med tollpost. Det skal vel gå fint.
AlXz Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Beklager, men det har jeg liten tid eller lyst til.. Kan du ikke kjøpe en ny rute på schmiedmann i skien? Hørt de er billige.. Stor fare for at ruta sprekker ved utskjæring..
jovnarene Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 prøvde å ringe dem i dag, kom til en bedrift i danmark, ble alt for dyrt å sende.
jovnarene Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 leste akkurat på schmiedmann.no at dem ikke har en norsk partner lenger. Var nok derfor jeg kom til danmark.
AlXz Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Ah.., ok.. :/ Men du har ikke delkasko da så du kan bytte den på forsikringa? Har dårlig med utstyr etc til å skjære den ut.., så ganske så sikker på at den sprekker om jeg prøver. Og ikke minst tar det endel timer.
jovnarene Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 nope, har akkurat kjøpt bilen, og ettersom den er svensk registrert tar det noen uker før jeg får "samordningsnummer" (midlertidig personnummer) så jeg er litt i klemma der :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå