Pes Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 sant ingen har noen m40 eller m42 aa selge med girkasse saa tror jeg nesten jeg maa slaa til paa din altsaa, skal sjekke opp litt naermere om det gaar inn en slik en her. Beklager, har ikke de tre siste bokstavene i alfabetet paa denne PC'n..... xD
manta-a Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Har en 316i motor og gir stående i en e30 her på tunet.Gått 290tkm med overhalt topp for ei stund siden,ikke mye kjørt etter det.Pm om intresse=)
Pes Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Da blir det til at jeg bruker m40 motorn jeg har ligganes, og kjøper mest sansynlig en girkasse av AIKz, trenger da et panser! Panseret trenger ikke å se bra ut i forhold til rust, bare det er fritt for bongle og bulker...
Pes Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Motor og girkasse kjøpt! fortsatt på utskikk etter et greit panser uten noe bongle, litt rust har ikke noe å si, må pusse å lakkere uansett.
janerik171187 Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 har panser jeg i østfold er sikkert noe småbulker jeg ikke har sett, men er i god standi forhold til rust. har og det meste andre deler til e30 evnt (demonterer en hel 318 facelift nå,harmotorog men det har du jo skaffet såe )
Pes Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 heisann! Send meg en pris på Pm på det panseret da vel. ja, eller bare skriv det her du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå