england82 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Hvor finnes det baner som en kan kjøre på her i fylket, eller nabofylker. Vet om Lonke banen. Banen på Hustad blir det vel ikke noe av, eller jobbes det med saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
england82 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 lånke er trøndelag.. møre og romsdal har ikke asfalt baner.. eller naf motorsport ålesund har sin stadion.. men den er liten og mye av den grus.. det er eneste løpsbana e vet om.. ellers finnes der vel en del offroad baner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Får vell ikke kjørt noe på bane i M&R! Vi får bare krysse fingrene på at det blir noe på hustad! om det blir er jo evt frøya også da, som er ca like langt å reise som til Lånke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
england82 Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Jepp frøy har de også bane. Stemmer det. Hustad trur jeg vi kan se langt etter. Tviler noe på at det blir bane der. Men jeg håper selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Jeg driver og prøve og få lufta et forslag til baneområde nå snart.. Der jeg og slekta mi eier godt overhalvparten av arealet.. Øde og fint.. Så eneste folka som vil kunne bli plaget der er egentli jeg og foreldra mine.. Skjønt jeg bor der ikke. så plager ikke meg.. Det blir da i haram kommune.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå