jonr- Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Hei. Interressert i å bytte i en e46 318 diesel? chippet og sportseksos laget hos svendsen eksos. bilen er gått 141tusen km per dags dato. skal få den eu-godkjent i september (så blir levert godtkjent). Montert m-tech front og bak, justerbart understell og 18 toms felger på den. Om interresse, ta kontakt. hei. jeg kan være interessert i bilen din. Kunne du send meg pm?mvh jon (mener e46'en) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Min eller E46´n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Kan selges billigere hvis kjøper ordner litt småting selv. Godkjenne senkesett (har TÜV), eu-kontroll (skal bare være å bytte bakbremser, har deler), justerer passasjerdør og vindu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Ingen? Må bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Hehe fredrik skal du selge bilen? håper du får det du vill ha for den.D Dette er en meeeeget bra å god bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Reiser jo til Tyskland for å hente ny etterpå ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Ny pris! 54.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå