Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei i dag fikk eg ikke opp vinduet venstre bak, er eletrisk alle 4. så når eg trykker på knappen hørre eg baer en skrape lyd nedi der, med vindusheis motoren.

Jeg lurer på om noen har tips eller om eg må bytte hele greiene?

å i tilfelle er de vanskelig å bytte vindusheismotoren.?

Skrevet

Det tyder på at børstene i vindusheismotoren din har kvelda. Har vært borti det tidligere... Rimelig enkel å bytte :) Få tak i ny motor med festebrakett, ta av dørbekledning, kople fra sensor og ledningsnett til motor og borre ut popnaglene, dermed er det bare å montere den nye i motsatt rekkefølge.

Skrevet
Det tyder på at børstene i vindusheismotoren din har kvelda. Har vært borti det tidligere... Rimelig enkel å bytte :) Få tak i ny motor med festebrakett, ta av dørbekledning, kople fra sensor og ledningsnett til motor og borre ut popnaglene, dermed er det bare å montere den nye i motsatt rekkefølge.

Okei takk får svar, men må bare bestille hele greia ny då? heile motoren, har tatt opp dørbekledningen å alt, men har ikke sitt på selve motoren enno.

Skrevet

Har hatt dette problemet tidligere, da var det tannhjulet (halvmåne) som var dårlig/defekt.

Bytta det så var alt bra igjen.

Om du hører en skrapelyd er jo motor mest sannsynlig i orden, da går den.

Skrevet
Har hatt dette problemet tidligere, da var det tannhjulet (halvmåne) som var dårlig/defekt.

Bytta det så var alt bra igjen.

Om du hører en skrapelyd er jo motor mest sannsynlig i orden, da går den.

Ja motoren hørres ut som den går, ja kan virke så de er tannhjul får hørre bare de likke å skraper.. men vett du hvor eg kan få kjøpt de?

Skrevet
Er ikke bare selve heis mekanismen som er gåen da? Tror motoren skal være ganske skuddsikker

jo kan godt være , motoren er de jo liv i når eg trykker på knappen så, har du peiling hvor eg kan få kjøpt deler til vindusheisene da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...