JENSSEN Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Kjørte forbi da dere sto borte ved vasken ved BT igår eller i overigår rekti:P ja, sto der å tokk noen bilder:P hehe,, nyvaska vetT:P da må man gjøre sånn:P Sant, gjør'e alltid sjæl Liker fargen på bilen din! Hvor i Frstad bor du hen forresten? Tror nemlig jeg har sett din bmw på øssia noen ganger, ved sellebakk? velig viktig det:P hehe... jo takk, det er liksom ikke den standard gråfargen:D jeg holder te i på Rolvsøy i Fr.stad, dama bor på øssia, så du har sikkert sett riktig, leier film på selbakk noen ganger:P så farter rundt omkring:P hakke noen bilder av builen du vel? din altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Ett pent stykke e39=D tnx:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Du kjenner vel ikke en som kjører en rød-"lilla aktig" E39 rundt om kring her i sarp/frstad vel? Ser han jobber her på borregaard og, men tror ikke jeg kjenner han. Må få mekka noe treff, fått med noen fler her i området, og møttes ett sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Du kjenner vel ikke en som kjører en rød-"lilla aktig" E39 rundt om kring her i sarp/frstad vel? Ser han jobber her på borregaard og, men tror ikke jeg kjenner han.Må få mekka noe treff, fått med noen fler her i området, og møttes ett sted tror han heter kim:P hehe, er ikke helt sikker på hvem bil du snakker om, men vist det er han, så er navnet kim, er ifra borgenhaugen eller noe, ja, må få det te vel=) har med noen folk jeg, som er litt gira på det:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 har du montert den leppa på frontfangeren enda?:S Appelgren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 se her viewtopic.php?f=6&t=155660&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 åja:P jhehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Da har jeg montert Shadowline lister, venter på ny "leppe" til fangeren foran, bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Pen bil. Har sansen for felgene. De kler E39 himla godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Gratulerer med ny pen bil Shadowline lister, og noe M snacks så blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Pen bil. Har sansen for felgene. De kler E39 himla godt ja, er faktisk enig:P hehe,, synes ikke man trenger større en 18" på e39, min mening:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Liker shdow, få se bilder a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 det kommer det kommer:P må vaske bilen:O:P en tur på e6, så er den helt jævelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 da har leppa kommet,, monterer den løpet av uka.. legger ut bilder:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå