hylle Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Bytta bremseskiver og nye bremseklosser idag på det vintervraket. Det var ikke ventilerte skiver på den og det må man ha! Kalipperene passa selvsagt ikke over, så jeg bytta over til 325 kalippere, funka fint. Felgen tok borti kalipperen, så jeg spaca ut 6mm på hver side foran. Litt ferdige skiver.. Før: Etter: Tenkte restaurere hvite MIM felger jeg har i 7x15 på nyåret. Lurer litt på annen farge, men får se hva jeg ender opp med. Har også denne takgrinden jeg skal montere, Må også få slengt den i bakken!
hylle Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Fått på nye vinterdekk på noen mim felger jeg hadde og smelt dem på bilen, Ble helt OK, Den skal heldigvis lavere foran.. Fikk også tatt eu kontroll, så jeg må frem med sveis gitt, og det er litt småkjipt siden jeg ikke er en rev på å sveise..
hylle Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Jo, har en sort og et vintervrak.. den sorte blir klar til våren, og den andre funker i vinter..!
hylle Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Samler stadig inn deler til E30n med v8'er, SKal begynne på den igjen iløpet av en eller to måneder så den blir klar til Mai. På den hvite har jeg tatt rusta, Men trenger en bærearm, v side foran.. vil også ha tak i noen senkefjærer til 4 syl. Noen som har det?!
leif harald Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Må jo kjøpe bærearm nytt når du først skal kjøpe, koster jo ingenting heller..
hylle Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Tja, koster 4-500. Å så må jeg i med ny foring til 100.. Kjøper heller brukt da. Har ikke planer om å bruke mer penger på vintervraket .
hylle Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Vintervraket er euok for et par år fremover og fungerer ganske greit. Litt ulyd i vifteanlegget inne i bilen dog. Får konsentrere meg litt mer om e30en med v8 fremover. Var innbrudd i den enda en gang for et par uker siden,ble stjålet litt div v8 deler,verktøy osv.. Kjedelig.. Har fått tak i helt nye MHW lykter til preface. Sjeldne lykter, og disse er tilogmed helt nye! Disse er litt mørkere enn startec lyktene, Passer bra siden jeg har sort bil. Har også fått tak i zender bakfanger, Tror det kan bli bra.. Illustasjonsbilde av en med lik bakfanger. Gjenstår litt småtteri på bilen frem mot sommern, Må ut med maskinen igjen og bytte simringen i bakkant av veiva, Må også enten sette på org tannstang eller beholde m3 servostanga som står på, men da må jeg ha tak i noen ordentlige trykkslanger. Noen som kan skaffe slikt på mål?
leif harald Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Tenkte det var du som bydde på de baklyktene for jeg så det var en me Y***L
hylle Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Hehe.. Hadde bud inne på 350euro over det de gikk for også.. Måtte ha disse!
leif harald Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Hehe.. Hadde bud inne på 350euro over det de gikk for også.. Måtte ha disse! Hehe, ja skal man ha noe så er det bare å legge inn høyt bud så får man det Synd vis det er 2 stk som tenker likt da.
hylle Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Mista en hartge frontfanger her om dagen på noen som la inn bud i siste sekund. normalt pleier jeg bruke buy now greiene.Var irritert på det med hartge fronten, Så her tenkte jeg at jeg måtte fyre inn et høyt bud, var overraska over at det var dødt på disse ved 400euro, de er nok verdt litt mer enn det.
leif harald Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 var jeg som la inn bud på 401. Har så mange lykter at jeg har ikke bruk for noen flere. Hadde vert greit om jeg skulle hatt de på min egen bil, men jeg har bare facelifter. Men ja de er jo vert mer en det.
hermanoo90 Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Hylle: Det er en på forumet her som selger hartge front, du kan gi bud til han Lyktene var uber gromme!!!! Graatulerer! =D
E30_Dale Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Du, Mr Hylle hvordan er høyden på motoren i motorrommet ditt. Du har ikkje kappa i torpedo? Driver med det samme ser du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå