Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bytta bremseskiver og nye bremseklosser idag på det vintervraket. Det var ikke ventilerte skiver på den og det må man ha! Kalipperene passa selvsagt ikke over, så jeg bytta over til 325 kalippere, funka fint.

Felgen tok borti kalipperen, så jeg spaca ut 6mm på hver side foran.

Litt ferdige skiver..

xm8t3j9a8nrqbvpdo9av.jpeg

Før:

fwcscn829bs3y99xxcdh.jpeg

Etter:

7dh1s2fqiaxbhdvn1cjr.jpeg

Tenkte restaurere hvite MIM felger jeg har i 7x15 på nyåret. Lurer litt på annen farge, men får se hva jeg ender opp med.

Har også denne takgrinden jeg skal montere, Må også få slengt den i bakken!

il5qmf7fx8xr1a6b963i.jpeg

:^o

• 3 weeks later...
  • Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fått på nye vinterdekk på noen mim felger jeg hadde og smelt dem på bilen, Ble helt OK, Den skal heldigvis lavere foran..

Fikk også tatt eu kontroll, så jeg må frem med sveis gitt, og det er litt småkjipt siden jeg ikke er en rev på å sveise..

• 2 weeks later...
Skrevet

Samler stadig inn deler til E30n med v8'er, SKal begynne på den igjen iløpet av en eller to måneder så den blir klar til Mai.

På den hvite har jeg tatt rusta, Men trenger en bærearm, v side foran.. vil også ha tak i noen senkefjærer til 4 syl. Noen som har det?!

Skrevet

Tja, koster 4-500. Å så må jeg i med ny foring til 100.. Kjøper heller brukt da. Har ikke planer om å bruke mer penger på vintervraket :).

• 3 weeks later...
Skrevet

Vintervraket er euok for et par år fremover og fungerer ganske greit. Litt ulyd i vifteanlegget inne i bilen dog.

Får konsentrere meg litt mer om e30en med v8 fremover.

Var innbrudd i den enda en gang for et par uker siden,ble stjålet litt div v8 deler,verktøy osv.. Kjedelig..

Har fått tak i helt nye MHW lykter til preface. Sjeldne lykter, og disse er tilogmed helt nye!

Disse er litt mørkere enn startec lyktene, Passer bra siden jeg har sort bil.

j2rwy8d41diit222n95w.jpg

ac9g8yjzq9tncl9ldml7.jpg

r4mddgqez0ph12kvngtx.jpg

Har også fått tak i zender bakfanger, Tror det kan bli bra..

c833qfen4ca6j2bhh1pu.jpeg

Illustasjonsbilde av en med lik bakfanger.

img_0951.jpg

Gjenstår litt småtteri på bilen frem mot sommern, Må ut med maskinen igjen og bytte simringen i bakkant av veiva, Må også enten sette på org tannstang eller beholde m3 servostanga som står på, men da må jeg ha tak i noen ordentlige trykkslanger. Noen som kan skaffe slikt på mål?

Skrevet
Hehe..

Hadde bud inne på 350euro over det de gikk for også.. Måtte ha disse! :)

Hehe, ja skal man ha noe så er det bare å legge inn høyt bud så får man det :) Synd vis det er 2 stk som tenker likt da.

Skrevet

Mista en hartge frontfanger her om dagen på noen som la inn bud i siste sekund. normalt pleier jeg bruke buy now greiene.Var irritert på det med hartge fronten, Så her tenkte jeg at jeg måtte fyre inn et høyt bud, var overraska over at det var dødt på disse ved 400euro, de er nok verdt litt mer enn det.

Skrevet

var jeg som la inn bud på 401. Har så mange lykter at jeg har ikke bruk for noen flere. Hadde vert greit om jeg skulle hatt de på min egen bil, men jeg har bare facelifter.

Men ja de er jo vert mer en det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...