Lamek Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Gjenstår litt småtteri på bilen frem mot sommern, Må ut med maskinen igjen og bytte simringen i bakkant av veiva, Må også enten sette på org tannstang eller beholde m3 servostanga som står på, men da må jeg ha tak i noen ordentlige trykkslanger. Noen som kan skaffe slikt på mål? Mange forettninger som lager slanger:) Tess f.eks.. Bare søke på nett om hydraulikslanger i nærområdet så finner du nok noen:)
hylle Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 Du, Mr Hylle hvordan er høyden på motoren i motorrommet ditt. Du har ikkje kappa i torpedo? Driver med det samme ser du... Fin høyde. Panseret går igjen, og motordekselet er såvidt oppi det putegreiene som er lagt under panseret. hvis du bruker 300mm festene. Torpedo trenger du ikke gjøre noenting med. Anbefaler å lufte clutch før du setter den inn om du klarer det på noen måte. Gjenstår litt småtteri på bilen frem mot sommern, Må ut med maskinen igjen og bytte simringen i bakkant av veiva, Må også enten sette på org tannstang eller beholde m3 servostanga som står på, men da må jeg ha tak i noen ordentlige trykkslanger. Noen som kan skaffe slikt på mål? Mange forettninger som lager slanger:) Tess f.eks.. Bare søke på nett om hydraulikslanger i nærområdet så finner du nok noen:) Har hørt med dem, de hadde ikke banjokoblinger til formålet. men skal sjekke et par andre tess å høre om de har. Lurer på å stikke til hydroscand å få dem til å lage det evt! Bilen blir iallefall klar til E30meet i Juni. Regner med jeg klarer Bmwccn i Mai også!
Lamek Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Du, Mr Hylle hvordan er høyden på motoren i motorrommet ditt. Du har ikkje kappa i torpedo? Driver med det samme ser du... Fin høyde. Panseret går igjen, og motordekselet er såvidt oppi det putegreiene som er lagt under panseret. hvis du bruker 300mm festene. Torpedo trenger du ikke gjøre noenting med. Anbefaler å lufte clutch før du setter den inn om du klarer det på noen måte. Gjenstår litt småtteri på bilen frem mot sommern, Må ut med maskinen igjen og bytte simringen i bakkant av veiva, Må også enten sette på org tannstang eller beholde m3 servostanga som står på, men da må jeg ha tak i noen ordentlige trykkslanger. Noen som kan skaffe slikt på mål? Mange forettninger som lager slanger:) Tess f.eks.. Bare søke på nett om hydraulikslanger i nærområdet så finner du nok noen:) Har hørt med dem, de hadde ikke banjokoblinger til formålet. men skal sjekke et par andre tess å høre om de har. Lurer på å stikke til hydroscand å få dem til å lage det evt! Bilen blir iallefall klar til E30meet i Juni. Regner med jeg klarer Bmwccn i Mai også! Bare å ta med den banjokoblingen du har, så klemmer de den på
hylle Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Kjøper nok en ferdig slange, veit at den ene slangen fra servo kittet til m20motoren har en som jeg trenger. Idag fikk jeg pakke med MHW lykter til Preface! De er litt mørkere enn startec lyktene, sjeldne lykter.. Men det beste av alt er at de er helt splitt nye. Aldri brukt! De er faktisk så fine at jeg vurderer å kjøre med org lykter denne sesongen, siden bilen ikke skal lakkeres før neste sesong..
wicky124 Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Bare sørg for å ikke la dem ligge i bilen..mange klåfingra folk for tiden hører jeg...
hylle Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Haha, nei de ligger på hylla hjemme.. Hvis noen finner ut hvor bilen står så har jeg uansett skrudd av alt med spesiell verdi, så det er lite å hente der.. litt lei av innbrudd og tyveri nå gitt..
hylle Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Skrevet Februar 25, 2012 Endelig fått tak i ordentlig trykkslange til servo opplegget, så da får vi håpe det blir tett. Så da kjører jeg servo på denne heldigvis. Holdt på å forkaste hele servo opplegget. Har også handla noen Azev a hjul i 17", får pusse de opp og smelle på noe lakk. Skulle hatt tak i 2stk 9x17" også. Må få orden på simringen i bakkant av veiv, bytte clutch, iallefall lamellen da den har fått endel olje på seg. Bilen må shines opp, Eksosen må sveises om så den passer bedre dtm tute greia må bort Vurderer Eisenmann bakpotte istedenfor Scorpion som står på nå. Våren kommer fort, så her er det bare å sette igang...
hylle Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Fra dette : Til dette: Har rettet den ene felgen, polert opp kantene sånn høvelig. Skal ta lakkering av senterene også om ikke så lenge. Brukte kraftvask på innsiden av felgene, ble gullende reine da.
hylle Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Hehhe, er det noe mer å stjele av denne da??! Står trygt nå håper jeg!
Azeton Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Hehhe, er det noe mer å stjele av denne da??! Står trygt nå håper jeg! Venter på at du skal få tilbake frontfangeren din Er den detektiven jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå