Pedi Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Slangen som går til kullfilteret, er ikke det lagd slik at den først går til en ventil som åpner å lukker ved signal fra DME? Kanister-ventil kalles den.
Pedi Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Bare for å spørre et dumt spørsmål: tomgangsmotoren går, ikke sant?
hylle Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Ja, den går! alle motorene har gått, har prøvd 3 stykker, så tror jeg kan utelukke den!
Pedi Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Ja, den går! alle motorene har gått, har prøvd 3 stykker, så tror jeg kan utelukke den! Og du har smurt sleiden opp, slik at den går fint? Rengjort rundt luftspjeldet?
hylle Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Jess, får håpe Kjetil får tid og ork en eller annen gang snart.. hehe! har du diagnose kristov?
Kristov Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Jess, får håpe Kjetil får tid og ork en eller annen gang snart.. hehe!har du diagnose kristov? Nei, har ikke det dessverre. Får kjøpt ferdige diagnosepc'er på ebay. Veldig kjekt å ha når man kjører original motor med original ECU.
hylle Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Ja, den går! alle motorene har gått, har prøvd 3 stykker, så tror jeg kan utelukke den! Og du har smurt sleiden opp, slik at den går fint? Rengjort rundt luftspjeldet? Ja, det er gjort! Veldig merkelig, men skal få tatt en diagnose snart får jeg håpe, så jeg kan se om det løsner opp noen tanker.
hylle Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 Kommer på nå at jeg har fylt 95 på denne, er det slik at den kan fjuske av det? burde vel hatt 98 på denne? eller er det ubetydelig? SKal prøve å få tatt diagnose i helgen.
hylle Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Tror endelig jeg har funnet feilen, byttet om de to kablene på lamdasondene, etter dette går den greit, den vil nok bruke litt tid på å nullstille seg, så den skal få stå å gå på tomgang en stund. Før det kan skje må jeg kutte bort eksosbandasjen på den ene siden siden det er sølt endel servoolje på den, vanvittig røykutvikling. vurderer også å ta bort servotannstangen og sette på org tannstang, cleanere motorrom, og mindre vekt. Jeg har en stor el vifte på den nå, men denne må kobles opp, hvordan kobler man den best til motoren?! slik at den slår inn når motoren blir varm? vil helst ikke ha en egen bryter for dette. Skal se på muligheten for å sette på en viskose med vifte, det ser ut som det er plass til det faktisk.
hylle Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Skrevet Mai 27, 2012 Et par eksamener igjen nå, så må jeg faen få klar denne bilen, Klør som et heeelvette etter å få kjøre den! Må ha den klar til e30meeten. Hvordan kobler dere andre opp el viftene? med egen bryter? jeg vil gjerne ha det slik at den slår inn når motoren blir varm.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Basse, du kan bruke orginal temp sensoren og kobler via et rele så slår vifta inn selv.eller en ekstern temp sensor som er lagd til vife med stillbar motstand som du putter inn i radiatorslangen eller i registeret eller mellom kjøleribbene.
hylle Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Vurderer å selge denne nå, Bud over 50.000,-
ehrnst Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Ta deg sammen. Er vel ikke mye igjen her Sent from my Lumia 800 using Board Express
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå