Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser jo slik ut på bildene i det minste, men om dem er hele eller ei vet jeg ikke.

Er de lette og plukke av, så skal jeg sånn nesten ingenting + frakt. det skulle bli sånn ca 300 kr inkl. frakt det.

Må jeg kødde mer enn 15 min. skal jeg ha 400 inkl. frakt. :D

Skrevet

Den må da være verdt 300 kr + 150 i frakt, men ser at den kan vel fort bli ødelagt av den behandlingen våre flotte postdistrubitører gir våre pakker her til lands.

Skrevet
Ser jo slik ut på bildene i det minste, men om dem er hele eller ei vet jeg ikke.

Er de lette og plukke av, så skal jeg sånn nesten ingenting + frakt. det skulle bli sånn ca 300 kr inkl. frakt det.

jeg bor i skien , så kan jo bare komme og hente dem i såfall:) men det tar ikke lang tid^^ tok av de på min, for de var ødelagte og det tok kort tid^^

får penger til uka , så kan ta kontakt da:) se om de er hel eller ikke da:)

Skrevet

jeg bor i skien , så kan jo bare komme og hente dem i såfall:) men det tar ikke lang tid^^ tok av de på min, for de var ødelagte og det tok kort tid^^

Skal titte på dem, og eventuelt plukke dem av etterpå jeg.

Da er festene plukket av.

Det er jo 8 plast biter totalt på en måte.

Alle festene som skrues fast i bilen er brukelige, men ikke som nye (de to på hver side bak er strøkne og hele, mens de to foran mangler to av de fire styretappene som skal inn i karossen), og alle 4 festene som slides på dem igjen er hele og som nye.

Skrevet

Skal titte på dem, og eventuelt plukke dem av etterpå jeg.

Da er festene plukket av.

Det er jo 8 plast biter totalt på en måte.

Alle festene som skrues fast i bilen er brukelige, men ikke som nye (de to på hver side bak er strøkne og hele, mens de to foran mangler to av de fire styretappene som skal inn i karossen), og alle 4 festene som slides på dem igjen er hele og som nye.

Jeg trenger egentlig bare de som sitter fast i "bilen" men er de så ødelagte at de ikke funker forran?

• 1 month later...
Skrevet

Motor har register ras (men det vet du vel) og ledningsnett begynner og bli kappet litt her og der + at bilen pr. idag befinner seg langt inne i snøryddings haugen og er absolutt ikke tilgjengelig før snøen har gått for i år.

Legger med dette denne tråden død, da jeg egentlig ikke gidder og plukke mer deler av den før skroting

Skrevet

det stemmer.. :P er den i larvik nå?? den bilen der må ha vert landet rundt snart :P jeg hentet den litt sør for trondheim, så havnet den opp igjenn i det strøket når jeg solgte den :P derretter ned i oslo tror jeg.. der jeg så den sist.. er m5 fangerne plukket av? interiøret byttet jeg, tok det fra en bil som hadde gått under 100K kjempefint interiør :) byttet motor i den en gang òg..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...