Bakken92 Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Hallå, har du de side festene til fangerene forran og bak? evt pris på dem?^^?
Ballder Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Ser jo slik ut på bildene i det minste, men om dem er hele eller ei vet jeg ikke. Er de lette og plukke av, så skal jeg sånn nesten ingenting + frakt. det skulle bli sånn ca 300 kr inkl. frakt det. Må jeg kødde mer enn 15 min. skal jeg ha 400 inkl. frakt.
Ballder Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Den må da være verdt 300 kr + 150 i frakt, men ser at den kan vel fort bli ødelagt av den behandlingen våre flotte postdistrubitører gir våre pakker her til lands.
e34driver Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 hadde du gadda å pakka den gått inn og sendt den i oppkrav?
Ballder Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Oppkrav er dessverre ikke et tema.
Bakken92 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Ser jo slik ut på bildene i det minste, men om dem er hele eller ei vet jeg ikke.Er de lette og plukke av, så skal jeg sånn nesten ingenting + frakt. det skulle bli sånn ca 300 kr inkl. frakt det. Må jeg kødde mer enn 15 min. skal jeg ha 400 inkl. frakt. jeg bor i skien , så kan jo bare komme og hente dem i såfall:) men det tar ikke lang tid^^ tok av de på min, for de var ødelagte og det tok kort tid^^ får penger til uka , så kan ta kontakt da:) se om de er hel eller ikke da:)
Ballder Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Ser jo slik ut på bildene i det minste, men om dem er hele eller ei vet jeg ikke.Er de lette og plukke av, så skal jeg sånn nesten ingenting + frakt. det skulle bli sånn ca 300 kr inkl. frakt det. Må jeg kødde mer enn 15 min. skal jeg ha 400 inkl. frakt. jeg bor i skien , så kan jo bare komme og hente dem i såfall:) men det tar ikke lang tid^^ tok av de på min, for de var ødelagte og det tok kort tid^^ får penger til uka , så kan ta kontakt da:) se om de er hel eller ikke da:) Skal titte på dem, og eventuelt plukke dem av etterpå jeg. Da er festene plukket av. Det er jo 8 plast biter totalt på en måte. Alle festene som skrues fast i bilen er brukelige, men ikke som nye (de to på hver side bak er strøkne og hele, mens de to foran mangler to av de fire styretappene som skal inn i karossen), og alle 4 festene som slides på dem igjen er hele og som nye.
Bakken92 Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Ser jo slik ut på bildene i det minste, men om dem er hele eller ei vet jeg ikke.Er de lette og plukke av, så skal jeg sånn nesten ingenting + frakt. det skulle bli sånn ca 300 kr inkl. frakt det. Må jeg kødde mer enn 15 min. skal jeg ha 400 inkl. frakt. jeg bor i skien , så kan jo bare komme og hente dem i såfall:) men det tar ikke lang tid^^ tok av de på min, for de var ødelagte og det tok kort tid^^ får penger til uka , så kan ta kontakt da:) se om de er hel eller ikke da:) Skal titte på dem, og eventuelt plukke dem av etterpå jeg. Da er festene plukket av. Det er jo 8 plast biter totalt på en måte. Alle festene som skrues fast i bilen er brukelige, men ikke som nye (de to på hver side bak er strøkne og hele, mens de to foran mangler to av de fire styretappene som skal inn i karossen), og alle 4 festene som slides på dem igjen er hele og som nye. Jeg trenger egentlig bare de som sitter fast i "bilen" men er de så ødelagte at de ikke funker forran?
Ballder Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Motor har register ras (men det vet du vel) og ledningsnett begynner og bli kappet litt her og der + at bilen pr. idag befinner seg langt inne i snøryddings haugen og er absolutt ikke tilgjengelig før snøen har gått for i år. Legger med dette denne tråden død, da jeg egentlig ikke gidder og plukke mer deler av den før skroting
E28Fredrik Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 det stemmer.. er den i larvik nå?? den bilen der må ha vert landet rundt snart jeg hentet den litt sør for trondheim, så havnet den opp igjenn i det strøket når jeg solgte den derretter ned i oslo tror jeg.. der jeg så den sist.. er m5 fangerne plukket av? interiøret byttet jeg, tok det fra en bil som hadde gått under 100K kjempefint interiør byttet motor i den en gang òg..
Anbefalte innlegg