marararius Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Hei Har ett problem, i dag ville ikke passasjerdøra foran på min e36 gå opp.. Noen som har vært borti det tidligere? Virker som om den ikke er låst, men den åpner seg ikke verken utenfra eller innefra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 er sikkert låse kassen din eller den plastikk rulla på håndtaket som går til låsekassa som er ut slitt .. har akkurat byttet begge på min e-36.. vist du setter kneet litt i døren og så tar i håndtaket åpner den seg da?? kan vere eg har missforstått her at den bare ikke låser seg opp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Jo, det hørtes ut som om du har forstått riktig.. Tar kneet på innsiden og liksom presser ut døra, samtidig som jeg prøver å åpne? Hvordan var det å bytte? Det er vel en jævli jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 nei var ikke så vanskeligt.. men ver nøye med når du skaffer deg ny låsekasse at du får en som er lik.. eg fikke fra en nyere mod og eg måtte bytte hele dørhåndtaket og ikke at det heller er sånn dritt mye arbeid men tok en god den tid ekstra med det.. så vill anbefale og vere litt mer nøye en meg når du skaffer deg en ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå